24 March 2010

Anwar dah tinggal cawat kote....

Anwar sudah ditelanjangkan satu persatu. Selepas Zahrain londehkan Anwar pasal gerakan "16/9" iaitu usaha nak gulingkan kerajaan BN dengan "membeli" wakil-wakil rakyat BN serta menggunakan nama Agong dan ATM.

Hari ini Zul Noordin pula telanjangkan Anwar mengenai gerakan untuk memburuk-burukkan nama Najib dan Rosmah yang cuba dikaitkan dengan pembunuhan Altantunya. Zul mendedahkannya dalam Dewan Rakyat hari ini bahawa beliau diumpan dengan "bayaran lumayan yang boleh menggoncang iman" supaya memfitnah Najib dengan Altantunya.

Ish.. ish.. ish... Mana agaknya sumber Anwar nak juluk wakil2 rakyat BN dan orang sendiri supaya menjalankan gerakan menjatuhkan kerajaan dan Najib ini ye? Pakai duit apa agaknya mereka nak suap wakil2 rakyat BN, Zul Noordin dan juga penulis2 blog upahan macam Hishamuddin Rais dan RPK tu ye? Ringgit Malaysia ke? or US dolar atau wang Dinar.... ?

Patutlah penulis2 upahan Anwar bermati-matian mempertahankan bosnya walaupun terpaksa berbohong, menipu, memfitnah atau apa sahaja yang boleh dilakukan asalkan nampak Anwar seorang pemimpin yang maksum, baik dan bijak dalam segala hal. Rupanya mereka dibayar sehingga "menggoncang iman" mereka.

Tapi sekarang ini Anwar sudah ditelanjangkan satu persatu bermula oleh Saiful Bukhari dalam mahkamah berhubung "Mokhtar" dan CIFU, kemudian Zahrain dengan isu gerakan 16 September dan kini Zul Noordin pula pasal fitnah ke atas Najib yang dikaitkan dengan Altantunya.

Kalau semua sudah ditelanjangkan, aku percaya yang tinggal pada Anwar sekarang ialah cawat kecil yang hanya menutup kotelnya sahaja. Itupun sebab perbicaraan kes perkosaan luar tabiinya terhadap Saiful terhenti. Lepas ni apabila perbicaraan kes itu disambung semula akan tertogellah Anwar dan tak ada apa lagilah yang boleh menutupnya.

Kepada puak2 UMNO, mari kita tengok sahajalah senario yang berlaku sekarang ini. Tak usah masuk campur atau jadi nasi tambah. Biarkan puak2 Bebas nak dedahkan pasal kawan baik mereka si CIFU tu dan baik Pemuda UMNO mahupun pemimpin UMNO lain, lebih baik jadi penonton sahaja. Kalau ada bab yang menarik, mari kita pakat tepuk tangan.

Jangan sesekali menyampuk adegan yang sedang berlangsung. Kelak nanti UMNO juga yang disalahkan...

Share this

3 Responses to "Anwar dah tinggal cawat kote...."

  1. Nasib baik tinggal cawat..kalau tak ada apa-apa, lagi susah..

    ReplyDelete
  2. tutup kote dengan penutup tong sampah mcm dalam cite jaki cang.

    ReplyDelete
  3. ccz: tunggu masa je... Lepas ni tak de apa2 lagi la.
    suara pemuda: Siapa nak tolong tutup kotenya dgn tong sampah? Wan Azizah, Tian Chua, Guan Eng, Nik Aziz, RPK, Hishamuddin Rais, Shamsul...??? Siapa... siapa????

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.