Anwar kaki kencing, Wan Azizah macam mana?

Dah lama orang tahu Anwar ni memang kaki kencing. Kalau tak kerana dia kencing kata ada orang mati kebuluran kat Baling dulu takan beribu2 mahasiswa turun berdemonstrasi kat Kuala Lumpur masa dia jadi mahasiswa UM dulu. Itulah antara permulaan kekencingan Anwar yang orang yang celik hati dapat lihat.

Bagi puak2 Pas dan PKR sendiri, sebahagian besarnya baru sedar selama ini Anwar duk kencing mereka bila Zahrain dedahkan "Dongeng 16/9". Ramailah yang terjun sungai duk basuh kencing Anwar. Tapi ramai jugak lagi yang masih berdegil dan tak percaya dengan kisah2 benar yang dibawa berkaitan Anwar. Salah sorangnya Nik Azizlah!

Oklah. Sebahagian besar rakyat Malaysia bersetuju bahawa Anwar ni memang kaki kencing. Tapi yang aku nak tanya ni Wan Azizah macam mana? Aku percaya Wan Azizah sebagai isteri sudah pasti tahu aku kekencingan suaminya. Malah sebagai isteri yang hidup bersama selama berpuluh tahun sehingga beranak-pinak dengan lelaki ini sudah pasti mempunyai naluri yang tinggi.

Aku percaya Wan Azizah tahu segalanya tentang Anwar sama ada sikap beliau yang suka kencing sehinggakan beliau menjadi TPM sehinggalah dalam bab-bab perilaku seksnya, sudah pasti Wan Azizah tahu dan sedar. Tetapi kenapa sehingga kini beliau masih sanggup untuk sama-sama berbohong dan kencing bersama suaminya? Apakah kerana anak-anak atau kerana begitu sayangkan Anwar, lelaki yang melarikannya ke Siam untuk dikahwini dahulu?

Sampai bila Wan Azizah sanggup "menyimpan rahsia" tentang siapa Anwar sebenar? Apakah sampai beliau menghembus nafas terakhir? Apakah Wan Azizah juga sanggup melihat agama, bangsa dan negara hancur hanya kerana menyokong usaha si suami yang mahu menjadi Perdana Menteri?

Wan Azizah perlu ingat bahawa beliau mempunyai anak-anak dan cucu. Bayangkan apa yang sedang ditanggung oleh anak-anak beliau hanya kerana sikap bapanya yang suka kencing semata-mata nak jadi PM dan nak selamatkan diri atas perilaku tak senonoh yang sedang dihadapi.

Wan Azizah, sampai bila kamu mahu terus berbohong kepada rakyat semata-mata nak selamatkan Anwar? Tiba masanya kebenaran akan terserlah juga dan ketika itu kamu dan anak-anak serta cucu tiada tempat untuk menyorokkan muka kalian dari menanggung aib.

Bertaubatlah!!
Anwar kaki kencing, Wan Azizah macam mana? Anwar kaki kencing, Wan Azizah macam mana? Reviewed by mesin taip buruk on 3/21/2010 09:41:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.