21 March 2010

Anwar kaki kencing, Wan Azizah macam mana?

Dah lama orang tahu Anwar ni memang kaki kencing. Kalau tak kerana dia kencing kata ada orang mati kebuluran kat Baling dulu takan beribu2 mahasiswa turun berdemonstrasi kat Kuala Lumpur masa dia jadi mahasiswa UM dulu. Itulah antara permulaan kekencingan Anwar yang orang yang celik hati dapat lihat.

Bagi puak2 Pas dan PKR sendiri, sebahagian besarnya baru sedar selama ini Anwar duk kencing mereka bila Zahrain dedahkan "Dongeng 16/9". Ramailah yang terjun sungai duk basuh kencing Anwar. Tapi ramai jugak lagi yang masih berdegil dan tak percaya dengan kisah2 benar yang dibawa berkaitan Anwar. Salah sorangnya Nik Azizlah!

Oklah. Sebahagian besar rakyat Malaysia bersetuju bahawa Anwar ni memang kaki kencing. Tapi yang aku nak tanya ni Wan Azizah macam mana? Aku percaya Wan Azizah sebagai isteri sudah pasti tahu aku kekencingan suaminya. Malah sebagai isteri yang hidup bersama selama berpuluh tahun sehingga beranak-pinak dengan lelaki ini sudah pasti mempunyai naluri yang tinggi.

Aku percaya Wan Azizah tahu segalanya tentang Anwar sama ada sikap beliau yang suka kencing sehinggakan beliau menjadi TPM sehinggalah dalam bab-bab perilaku seksnya, sudah pasti Wan Azizah tahu dan sedar. Tetapi kenapa sehingga kini beliau masih sanggup untuk sama-sama berbohong dan kencing bersama suaminya? Apakah kerana anak-anak atau kerana begitu sayangkan Anwar, lelaki yang melarikannya ke Siam untuk dikahwini dahulu?

Sampai bila Wan Azizah sanggup "menyimpan rahsia" tentang siapa Anwar sebenar? Apakah sampai beliau menghembus nafas terakhir? Apakah Wan Azizah juga sanggup melihat agama, bangsa dan negara hancur hanya kerana menyokong usaha si suami yang mahu menjadi Perdana Menteri?

Wan Azizah perlu ingat bahawa beliau mempunyai anak-anak dan cucu. Bayangkan apa yang sedang ditanggung oleh anak-anak beliau hanya kerana sikap bapanya yang suka kencing semata-mata nak jadi PM dan nak selamatkan diri atas perilaku tak senonoh yang sedang dihadapi.

Wan Azizah, sampai bila kamu mahu terus berbohong kepada rakyat semata-mata nak selamatkan Anwar? Tiba masanya kebenaran akan terserlah juga dan ketika itu kamu dan anak-anak serta cucu tiada tempat untuk menyorokkan muka kalian dari menanggung aib.

Bertaubatlah!!

Share this

4 Responses to "Anwar kaki kencing, Wan Azizah macam mana?"

  1. baik punyer nasihat. tak kisah kalau ko kata dia kencing ke berak ke. zahrain tu pun kencing gak. kalau betul apa yg dia dakwa kenapa nak tunggu 2 tahun baru nak basuh kencing. bau kencing tu dah tak sedap ke?

    mtb, ingat sikit, ko cuma nampak apayg zahir je. cover sikit ucapan tu. kalau ko nampak dgn mata ko sendiri barulah ko layak suruh dia bertaubat

    ReplyDelete
  2. Anwar ini umpama siffu, kalau dia kencing berdiri, tentulah anak muridnya kencing berlari..

    Oleh kerana Wan Azizah adalah isteri juga anak muridnya, ..tentulah lebih dari kencing berlari, lebih dasyat..kencingnya berterabur.

    ReplyDelete
  3. tu namanya isteri yg setia sama sama terjun lombong

    ReplyDelete
  4. darulehsan: Hai takan nak tunggu nampak baru boleh suruh org bertaubat bang. Kalau mcm tu tak bolehlah suruh para penyamun kat luar sana bertaubat sbb aku tak nampak. Ko buat dosa pun aku tak boleh nasihatkan ko bertaubat sbb ko buat tu sorang2. Tak de siapa nampak... Betul tak sedara? Tapi tak salah kalau aku suruh ko bertaubat atas dosa ko buat kan? (tak kiralah dosa apa kecik/beso...)

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.