Bila syaitan nasihatkan manusia jangan buat jahat!

Kah.. kah.. kah... Apa? Lim Guan Eng kata jangan serang peribadi Zaid? Hah? Serangan peribadi tak baik? Kah.. kah.. kah... Apa? Puak2 Pas pun marahkan UMNO sebab buat fitnah kat Zaid? Kah.. kah... kah...

Apa dia orang ni dah buat tabiat ke? Orang tua-tua kata kalau dah buang tabiat tu maknanya dah tak lama lagi dah nak hidup tu. Biasalah buang tabiat selalu dikaitkan dengan perangai orang yang dah nak masuk kubur. Kah.. kah.. kah...!!

Oik... Guan Eng, puak2 kapir DAP dan puak2 Pas, korang lupakan siapa RAJA FITNAH kat Malaysia ni kalau bukan CIFU korang si Nuar Berhim tu? Bukankah dia kaki tabur fitnah kata Najib bunuh Altantunya. pasal Apco, pasal rasuah, bla.. bla.. bla...  Bukan ke puak2 DAP yang tabur fitnah  konon amoi China kena ketok ketampi bogel walhal dia minah Melayu. Waaa kakakakaa...

Bukan korang ke yang duk serang peribadi calon BN masa PRK Permatang Pasir dulu? Sampai mamat tu dah bercerai-berai sebab korang duk jaja dia berbini dua. Kah.. kah... kah....

Wah bukan main lagi bila korang duk tabur fitnah kat puak2 UMNO/BN, korang bukan  main seronok dok main isu Altantunya, pasal Beng Hock, pasal Apco walhal korang pun tak ada bukti pun. Kalau ada pun tu semua hasil sentuhan "Adobe Photoshop" . Kah... kah... kah...

Sudahlah. Kalau dah syaitan tu syaitan jugak. Tak boleh jadi malaikat punya. Mana ada syaitan nasihatkan manusia jangan buat jahat. Kah kah kah...
Bila syaitan nasihatkan manusia jangan buat jahat! Bila syaitan nasihatkan manusia jangan buat jahat! Reviewed by mesin taip buruk on 4/20/2010 01:52:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.