20 April 2010

Bila syaitan nasihatkan manusia jangan buat jahat!

Kah.. kah.. kah... Apa? Lim Guan Eng kata jangan serang peribadi Zaid? Hah? Serangan peribadi tak baik? Kah.. kah.. kah... Apa? Puak2 Pas pun marahkan UMNO sebab buat fitnah kat Zaid? Kah.. kah... kah...

Apa dia orang ni dah buat tabiat ke? Orang tua-tua kata kalau dah buang tabiat tu maknanya dah tak lama lagi dah nak hidup tu. Biasalah buang tabiat selalu dikaitkan dengan perangai orang yang dah nak masuk kubur. Kah.. kah.. kah...!!

Oik... Guan Eng, puak2 kapir DAP dan puak2 Pas, korang lupakan siapa RAJA FITNAH kat Malaysia ni kalau bukan CIFU korang si Nuar Berhim tu? Bukankah dia kaki tabur fitnah kata Najib bunuh Altantunya. pasal Apco, pasal rasuah, bla.. bla.. bla...  Bukan ke puak2 DAP yang tabur fitnah  konon amoi China kena ketok ketampi bogel walhal dia minah Melayu. Waaa kakakakaa...

Bukan korang ke yang duk serang peribadi calon BN masa PRK Permatang Pasir dulu? Sampai mamat tu dah bercerai-berai sebab korang duk jaja dia berbini dua. Kah.. kah... kah....

Wah bukan main lagi bila korang duk tabur fitnah kat puak2 UMNO/BN, korang bukan  main seronok dok main isu Altantunya, pasal Beng Hock, pasal Apco walhal korang pun tak ada bukti pun. Kalau ada pun tu semua hasil sentuhan "Adobe Photoshop" . Kah... kah... kah...

Sudahlah. Kalau dah syaitan tu syaitan jugak. Tak boleh jadi malaikat punya. Mana ada syaitan nasihatkan manusia jangan buat jahat. Kah kah kah...

Share this

4 Responses to "Bila syaitan nasihatkan manusia jangan buat jahat!"

  1. Salam Perjuangan,

    Kami dari Unit Media Wangsa Maju ingin mengucapkan syabas buat anda kerana pengendalian blog anda yang begitu menarik dan artikel2 yang tangkas dan berani.

    Kami ingin menjemput anda mengunjungi blog kami di www.mediawangsamaju.blogspot.com dan berikan komen2 yg bernas di setiap artikel yang kami kemaskini.

    Kami juga mengalu2kan penyertaan anda sebagai salah seorang follower di blog kami.

    Kami telah link blog anda dalam senarai blog pilihan di blog kami.

    Di harap kita dapat bekerjasama dengan lebih baik di masa akan datang.

    Sekian.

    AMAT
    Crew Unit Media Wangsa Maju

    ReplyDelete
  2. salam 1 mesia,

    setuju... bila syaitan nasihat manusia jangan buat jahat. juga bila bila manusia mengata orang lain syaitan, sedangkan dia tidak menyedari sama ada dia juga syaitan atau bukan...

    Andai dalam diri kita ada sifat iri dengki, fitnah memfitnah, mengata orang, tidak kira sesama islam mahu pun kafir, maknanyer kita lebih buruk dari syaitan...teruskan perjuangan.........

    ReplyDelete
  3. "khalifah" punya nasihat tu ..

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.