19 June 2010

Tak usah haraplah kat Anwar tu...

Kepada Zaharin ke KJ ke, tak payahlah nak harapkan Anwar Ibrahim nak kemukakan bukti pasal Ahli Parlimen mereka yang keluar PKR tu dapat habuan RM2 juta. Tak akan ditunjuknya. Semua tu auta je. Tiap kali ceramah itulah yang dijaja. Akan kemuka bukti. Bila wartawan tanya, mulalah dia marah-marah.

Sudah-sudahlah Anwar, aku tak akan harapkan pun sebab 10 tahun dulu masa kau kena pecat dari jawatan TPM dan kau jaja seluruh negara bahkan seluruh dunia bahawa kau ada bukti rasuah oleh kerajaan BN/UMNO. Bukan sikit-sikit anak malahan bertong-tong. Sampaikan si Ezam pun duk jaja sekali konon bukti penyelewangan kerajaan tapi sampai sekarang, bukan setakat setong, sehelai dokumen pun tak nampak batang hidung.

Si Ezam sejurus keluar PKR (sebab berbalah dengan Azmin) bila aju soalan, mana kata bertong-tong bukti penyelewengan kerajaan itu, Ezam cuma kata itu Anwar kata bukan dia kata. Dia tolong cakap kat orang lain bahawa Anwar ada bukti tu.

Sekarang ni nak jaja pulak konon dia ada bukti wakil2 rakyat mereka diberikan RM2 juta seorang untuk keluar dari PKR. Aku percaya Anwar tak ada bukti apa-apa pun. Dia cuma kelentong jeh, terutama kalau berceramah kat kampung2. Orang kampung hangguk2 jeh la terutama pak2 hangguk yang berserban tu, tapi diorang tak tau kalau Anwar tu pembohong besar.

Dia kata dia ada tengok video Eli Wong. Bukti kalau Eli berbuat tak senonoh. Tapi tak pulak pecat Eli tapi pecat Zul Nordin yang pertahan agama Islam. Agaknya sebab Zul Nordin tak bagi "Mokhtar" sebab tulah dia kena pecat berbanding dengan Eli...

Sudah-sudahlah. KJ pun tak payahlah nak bagi tempoh sampai 48 jam nak suruh Anwar dedah bukti. Tak akan  dia dedah punya sebab dia memang tak ada bukti pun. Dia main cakap jeh.

Tapi yang pasti pihak pendakwaraya mempunyai cukup bukti nak heret dia masuk Sungai Buloh balik sebab meliwat Saiful.

Share this

2 Responses to "Tak usah haraplah kat Anwar tu..."

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.