19 July 2010

Ini ke jutawan Malaysia yang jadi boyfriend Paris Hilton tu?

Bila aku baca laporan media tentang selebriti cantik dan kaya, pewaris pemilik rangkaian Hotel Hilton, Paris Hilton ditahan di sebuah pulau ketika sedang bercuti bersama seorang lelaki jutawan Malaysia, tertanya-tanya siapalah mamat Malaysia yang boleh berdamping dengan Paris Hilton ni.

Jadi aku pun menyelongkarlah di setiap ceruk alam siber, kut-kut terjumpa gambar mereka berdua ni. Maklum kalau selebriti macam Paris Hilton, mesti ramai paparazzi yang curi-curi rakam gambar mereka tak kiralah masa dia buat apa pun.

Nah, akhirnya aku berjumpa gambar mereka di sini. Siapa lelaki ini ye?

Menurut laman web tersebut pemuda Malaysia itu bernama Taek Jho Low. Baca laporan laman web tersebut di bawah:
Always one to welcome the camera, Paris Hilton took part in a mini photo shoot on a boat in Paris, France today (July 15).
The 29-year-old heiress was wearing a bright pink dress with a large diamond snake bracelet, tights and high heels as she posed for a photographer on the water with the Eiffel tower as a background.

Paris was spending the day on the boat with her sister Nicky Hilton and Malaysian millionaire Taek Jho Low.


Low is somewhat of a mystery man who has been spending a massive amount of cash at clubs around the world and is rumoured to be an adviser to some international corporations and then appointed to the board of Malaysian bank UBG Berhad last year.
Nak tau siapa mamat ni, baca laporan di sini, atau di sini...!

Wow! Malaysia Boleh!!

Share this

5 Responses to "Ini ke jutawan Malaysia yang jadi boyfriend Paris Hilton tu?"

  1. Kena tumpang bahagia dengan citarasa dan seleranya.

    Kena tumpang bangga dan gembira atas kemampuan, kebolehan dan pencapaiannya.

    Kena ada keyakinan bahawa 1Malaysia sudah hampir pada realiti menakluki 1Donia.

    Dan paling penting jangan kutuk, sebab dia bukan Melayu.

    Dan jangan buang masa, nak korek dan nak tahu apa projek yang dia dapat di Malaysia, siapa pemimpin politik yang rapat dengannya dab bla bla bla..

    ReplyDelete
  2. Ini mesti perisik yang diwujudkan untuk sesuatu misi.

    Baru-baru ini baru saja aku tengok satu cerita di mana CIA telah mewujudkan seseorang jutawan baru untuk menyelesaikan satu misi bagi mereka.

    ReplyDelete
  3. Setuju dengan Kluangman. Aku tulis pun bukan sebab dengki atau nak suruh polis/SPRM siasat, tak. Tapi nak bagi tahu rupanya Paris Hilton ni tak pilih lelaki mcm mana (negro, mat saleh atau asia sekali pun), yg penting berduit walaupun dia sendiri bakal jadi billioner selaku pewaris Hilton.

    Oih Wake Up. Jangan buat tuduhan melulu & jangan cepat buat kesimpulan oii.

    ReplyDelete
  4. Maaf tuanpunya blog sebab lari tajuk,
    Saya masih lagi dengan penutupan IKYS tumpang letak dalam topik terbaru tuan.

    Kepada yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang IKYS sila ke blog saya di http://tendangterajang.blogspot.com/2010/07/ikys-rugi-atau-nak-cari-untung-pintas.html
    Luahan hati bapa saudara kepada salah seorang pelajar IKYS

    aku yang bingai

    ReplyDelete
  5. Bingai@Bangang.. Pasal nama ko macam tu. Siapalah nak pergi blog penulis bingai & bangang macam ko. Kasila nama elok2 sikit.... Nasib laa aku baik hati lepaskan juga komen promo ko kat sini...

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.