16 July 2010

Maya Karin bercerai....

Pelakon popular berdarah kacukan, Maya Karin dilaporkan sah bercerai dengan suaminya seorang guru berbangsa Itali, Steven David Shorthose petang ini.

Hemm... Aku rasa aku tahu kenapa Maya nak berpisah dengan suaminya yang hensem tu, sebab suaminya tu "short-hose" kan?. Ops... Sorry Maya/Steven, jangan marah. Cuma buat lawak hari Jumaat.

Nampaknya perceraian Maya dan Steven ini membawa khabar gembira buat kalangan VVIP terutama Datuk-datuk muda yang sekian lama mengidam untuk memiliki Maya. Maklum orangnya cantik, menawan, berbudi bahasa... Wanita Melayu campur terakhirlah katakan! Heee....

Jadi kepada Maya Karin, berhati-hatilah. Begitu juga mak-mak datin. Lepas ni rajin-rajinlah intip pergerakan Datuk tu ya, hehe...

p/s: Selamat pengantin baru buat pasangan Datuk Saiful Bahar (SUSK Menteri Pertanian & Industri Asas Tani) & dramatis/pengacara Annahita Bakavoli yang naik pelamin malam ini. Semoga bahagia ke anak-cucu...

Share this

2 Responses to "Maya Karin bercerai...."

  1. Cantik lah tu... kebetulan pula ada orang besar pemimpin pemuda daripada parti tertentu pun dah nak bercerai dengan jawatannya sebagai Ketua.!!!

    Kalau ada apa yang terjadi.... tak lah sangkut sangat cerita pada parti...

    ReplyDelete
  2. macam mana nak kekal lama tak sama cita rasa

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.