01 July 2010

Tembelang terdedah, Anwar salahkan UMNO, Najib... kehkehkeh

Nampaknya Anwar angin satu badan bila media tempatan dedahkan laporan Washington Post yang melaporkan kedatangan beliau ke AS yang antara lain memohon maaf kepada rakan-rakan Yahudi di sana sebab lantang menentang Israel termasuk menggunakan perkataan zionis.

Bila isu ini keluar Anwar nampaknya tak boleh nak sorok dah mukanya. Maklum masa kapal bantuan kemanusiaan ke Gaza diserang Israel dialah mengetuai demonstrasi anti-Israel di depan kedutaan AS di Kuala Lumpur tetapi dalam diam-diam dia pergi Washington bersujud pada puak2 Yahudi dan minta maaf sebab dia "terpaksa" berlakon sedemikian kerana "terdesak". Macam Wolfowitz cakap kat Timbalan Pengarang Washington Post, Jackson Diehl la...
Many of the Malaysian's friends are inclined to give him a break. "What Anwar did was wrong, but considering that he's literally fighting for his life -- physically as well as politically -- against a government that attacks him as being 'a puppet of the Jews,' one should cut him some slack," Wolfowitz told me. - Washington Post, June 27, 2010
Hehe... Kini Nik Aziz pun berkerut muka bila baca laporan Washington Post ini (tu pun kalau Nik Aziz faham English-lah). Apa ke hal beruk sekor ni, kat sini bukan main dia anti-Yahudi tapi kat AS dia bukan main lain bersujud depan puak2 zionis ni, siap minta maaf lagi.

Sedar tembelangnya pecah, Anwar terpaksa cari jalan untuk menutup kemaluannya yang kini sudah diketahui umum dan jalan paling mudah dan murah ialah menyalahkan media tempatan sebab siarkan laporan tak betul dan tidak kurang juga menyalahkan APCO dan UMNO.

Itulah Anwar Ibrahim yang berguru dengan tokoh-tokoh Yahudi yang sememangnya dikenali sebagai umat lidah bercabang sejak zaman dahulu lagi. Dia akan menyalahkan sesiapa sahaja baik musuh atau rakan asalkan dirinya terlepas dari kesalahan. Dan seperti aku jangka dia akan salahkan UMNO dan Najib dan media terutama Utusan.

Dan selepas ini Nik Aziz akan percayalah bahawa Anwar tidak bersalah. Dia cuma berkawan dengan orang Yahudi bukannya satu kesalahan. Macam juga Pas berkawan dengan DAP, tidak salah. Yang salah ialah UMNO sebab guna khidmat APCO untuk "promo" Malaysia di luar negara.

Kalau betullah dakwa Anwar yang APCO telah memburuk-burukkan dirinya di luar negara, aku nak ucap tahniahlah. Berbaloi bayar mahal. Sebabnya selama ini Anwar bukan main hebat memburuk-burukkan Malaysia, Najib dan Dr. Mahathir melalui media-media milik Yahudi termasuk CNN dan media asing yang ada di seluruh dunia.

Sekarang ini nampaknya strategi beliau terkena batang hidung sendiri. Keh keh keh....

Share this

3 Responses to "Tembelang terdedah, Anwar salahkan UMNO, Najib... kehkehkeh"

  1. Terbukti Anwar Ibrahimlah ejen Yahudi paling tak cerdik di dalam dunia ini kerana tindakannya mendedahkan KONSPIRASINYA dengan Yahudi.

    ReplyDelete
  2. Dah terpaksa bro sebab dah habis modal. Kes liwatnya membuatkan Anwar terpaksa mencari jalan utk alih pandangan rakyat terutama puak2 Pas. Dan isu paling best utk menjadi modal lanyak UMNO ialah Yahudi. Sebab itu Anwar dedah psl APCO dan akhirnya terpercik ke muka sendiri. Sekarang bila para penajanya mula naik hangin, dia terpaksalah bersujud minta maaf kat depa.

    ReplyDelete
  3. Fatwa Si Bingai:

    1. Jangan beli saham MAS sebab MAS jual arak dalam kapalterbang. HARAM! Melaburlah dengan KOHILAL dan KOHILAL dibenarkan melabur dalam MAS. HALAL!

    2. Jangan bersekongkol dengan Yahudi kerana bantuan mereka HARAM. Bersekongkol dengan DSAI dan DSAI boleh menggunakan bantuan dari YAHUDI untuk kepentingan PR. HALAL.

    aku yang bingai

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.