28 September 2010

Pemilihan PKR kecoh... UMNO punya pasallah ni!

Pemilihan PKR kecoh sana-sini. Dari utara Semenanjung sampai ke Sabah, kecoh belaka. Ada yang baling kerusi meja, ada yang curi peti undi, ada yang ditangguh dan ada yang dibatalkan. Tapi bang Nuar rileks je. Sebab dia tahu modal apa nak digunakan kalau pihak media tanya perihal perkara ini.

Hehe.. tentulah bang Nuar akan kata: "Ini semua kerana UMNO yang sanggup lakukan apa sahaja demi meraih sokongan rakyat." Lepas tu para bloggers balacinya pun mencarilah siapa-siapa yang boleh dijadikan kambing-hitam. Hah! Tudia... rupanya mamat-mamat ni orang UMNO yang menyelusup masuk dalam dewan mesyuarat PKR dan mulakan kekecohan.

Dush.. dush... mereka pakat hentam UMNO sebab menjadi punca kekecohan dalam pemilihan PKR kali ini. Kalau tidak kerana UMNO sudah pasti sokongan cabang2 PKR akan 100% pergi kepada Azmin. Tapi kerana UMNO nampaknya ahli-ahli peringkat cabang sudah menolak Azmin sebagai Timbalan Presiden PKR. Dan gara-gara itu juga pemilihan menjadi kecoh... kecoh... kecoh... !!!

Ahahahaa.... ops!! Korang semua beri perhatian...!! Attention please!!! Sila lupakan dulu pasal kekecohan pemilihan PKR tu sebab sekarang ini ada jutawan Inggeris sudah memberi sokongan kepada bang Nuar pasal kes liwat tu. Ya... hidup bang Nuar... hidup bang Nuar...!!

Maka rakyat pun berpaling dari isu kekecohan pemilihan PKR kepada itu Branson "brengset" yang membela bang Nuar dalam kes liwat. Berjaya ke... berjaya ke...??? Berjaya ke bang Nuar alihkan perhatian rakyat dan ahli-ahli PKR dari kes kekalutan dalam mesyuarat parti kepada isu kes liwatnya?

Inilah parti politik di Malaysia yang satu-satunya mempunyai "puppet" Presiden dan diketuai oleh "invisible-man" yang tak ada jawatan dalam parti.

Share this

0 Comment to "Pemilihan PKR kecoh... UMNO punya pasallah ni!"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.