29 November 2010

Anwar guna bini untuk puji dirinya... keh keh keh! Terdesak sangat ke?

Naik geli geleman mendengar ucapan dasar Presiden PKR. Ingatkan bila PKR dalam keadaan kalut sekarang ini, Wan Azizah bolehlah lontarkan idea dan gagasan untuk menyatukan semula ahli dan memantapkan lagi perjuangan parti, tetapi sebaliknya ia penuh dengan puji-pujian terhadap Anwar Ibrahim, suaminya sendiri.

Tapi aku tahu, yang suruh buat ucapan semacam itu pun Anwar jugak bukannya orang lain. Yelah selama ini Wan Azizah hanya boneka kepada Anwar dalam mengatur urus parti jadi aku percaya teks ucapan dasar Wan Azizah itu pun atas kehendak dan kemahuan Anwar selaku penasihat dan ketua umum parti.

Heee... Nampak sangat Anwar yang kini semakin tidak dipedulikan oleh media asing, apatah lagi media tempatan - kena serang habis-habisan, Anwar terpaksa menggunakan bini sendiri untuk memuji dirinya bagi menyakinkan pengikut-pengkut totoknya. Apa Wan Azizah cakap? Anwar anugerah Tuhan? Huuuuwwweeeeekkkkk..... Nak muntah!!!

Yelah kalau bukan bini yang puji siapa lagi. Dah namanya bini. Kalau Wan Azizah anggap Anwar tu anugerah Tuhan, misti Anwar anggap mereka yang pernah setilam dan sebantal dengannya tak kira laki ke pompuan, sebagai anugerah Tuhan oleh Anwar. Erk.. Apakah Anwar juga anggap Wan Azizah sebagai anugerah Tuhan kerana melindunginya selama ini walaupun dia tahu "jalang" Anwar?

Tahniahlah Wan Azizah! Lepas ini makin ramailah pembancuh kopi yang jambu-jambu kat pejabat PKR dan pejabat penasihat ekonomi Selangor. Itu semua anugerah Tuhan. Wan Azizah tak boleh marah...!!

Share this

0 Comment to "Anwar guna bini untuk puji dirinya... keh keh keh! Terdesak sangat ke?"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.