08 November 2010

Exco Pemuda UMNO bakal didakwa kerana berpoligami tanpa kebenaran

TERKINI:
Individu yang disiasat JAIS berhubung kes berpoligami tanpa kebenaran dan menggunakan sindiket jurunikah palsu disahkan BUKAN Ketua Biro Aduan Komuniti Pemuda UMNO Malaysia, Datuk Khairun Aseh sebaliknya adalah bekas penolong beliau di biro tersebut. Individu berkenaan juga bukan seorang Exco Pemuda UMNO serta bergelar Datuk. Terima kasih kepada sahabat yang memberikan maklumat terbaru ini!

POS ASAL:
Panas berapi! Seorang Exco Pemuda UMNO Malaysia bergelar Datuk bakal dihadapkan ke mahkamah kerana dipercayai berpoligami tanpa kebenaran dari isteri pertama serta menggunakan khidmat jurunikah tidak sah. Itulah sumber yang aku peroleh dari JAIS.

Walaupun sumber JAIS itu tidak menyebutkan namanya tetapi dia kata aku boleh agak siapa kerana  pemuda ini cukup terkenal dan sering keluar paper dan TV sebab sering membantu membawa pulang gadis-gadis yang dibawa lari ke Lombok. Wow!! Siapa tu... Datuk dot dot dot ke?

Aku diberitahu Exco Pemuda UMNO ini telah berkahwin (lagi seorang)dengan seorang wartawan TV swasta berbangsa Cina dan pernikahan mereka dilangsungkan pada 10.10.2010 lalu.

Wow...!! Aku tunggu kenyataan rasmi JAIS. Agaknya esok keluar paperlah kot cerita ini!

Share this

0 Comment to "Exco Pemuda UMNO bakal didakwa kerana berpoligami tanpa kebenaran"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.