13 November 2010

Har har har... Sofi Wahab! Ko mimpi ke?

Har har har... aduhai senak perut aku tahan ketawa bila baca tulisan Ketua Penerangan Pas Melaka si Sofi Wahab kat sini....  Har har har... Ko mimpi ke apa? Nampak sangat mamat ni tak sekolah. Oih... Elok ko masuk sekolah harapan yang  Ali Rustam buat tu. Boleh belajar dengan remaja-remaja bergelar "ibu".

Apakah dasar, kriteria atau statistik yang kau pakai yang menyatakan Fuckatan Rakyat dah bersedia hadapi PRU sehinggakan ko boleh cabar supaya kerajaan bubar Parlimen sekarang supaya puak-puak ko boleh rampas Putrajaya? Kat mana kau kata kerajaan Pulau Pinang, Kedah, Selangor dan Kelantan adalah kerajaan yang berjaya tu? Berjaya tipu rakyat dan susahkan hidup rakyat adalah!

Har har har... Oik ko tau tak si Nuar Berahim nak handle partinya sendiri pun tak mampu. Apa ke hal nak PM. Si Guan Eng pulak tak habis-habis nak halau Melayu dari Pulau Pinang dan kerajaan Selangor pula berjoli sakan dengan hasil mahsyur yang dibina kerajaan BN sebelum ini. Kerajaan Kedah pulak, kena banjir besar sekali dah menggelabah dan tak tentu hala. Tak tau nak handle macam mana. Kerajaan Kelantan pulak dah 20 tahun lebih perintah Kelantan, apa yang dah mereka bagi kepada rakyat Kelantan selain suluh rohani?

Itu ko kata kejayaan?

Har har har.... macam mana kau boleh jadi Ketua Penerangan ni Sofi oih. Malu sedara mara ko kalau diorang baca "kajian politik" kau tu.

Share this

1 Response to "Har har har... Sofi Wahab! Ko mimpi ke?"

  1. 'berjaya' dalam konteks orang bodoh..

    begitu le jadinya

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.