28 December 2010

Awas gunung kembar Julia Perez mampu tewaskan Malaysia!

Awas! Nanti jadi Kasim Selamat!
Hoho... Pasukan bola sepak Malaysia bakal kecundang di Bung Karno. Kecundang bukan sebab kehebatan pemain import Gonzales dan rakan-rakannya merobek gawang Malaysia, tetapi kerana para pemain negara "buta mata" akibat gunung kembar Julia Perez a.k. Jupe, artis Indonesia yang terkenal yahut!

Betul memang betul. Sesiapa yang tengok gunung kembar Jupe ini pasti akan buta. Bukan saja mata yang buta, hati pun jadi buta. Pergh... Macam mana tu? Risau betul aku kalau-kalau Apek, Safee Sali bahkan Rajagobal sendiri akan buta matanya kerana melihat kelibat Jupe di stadium nanti.
“Ya, saya serius. Biar semua pemain bola sepak Malaysia buta. Saya akan pakai baju belahan dada supaya mereka buta. Ini adalah laser ciptaan saya,” katanya lagi. - Berita Harian, 28 Dis 2010
Aku cadangkan elok kalau semua pemain Malaysia pakai spek hitam ketika beraksi pada final kedua menentang Indonesia esok. Bukan apa, aku takut semua pemain terbeliak mata tengok gunung kembar Jupe, langsung tak boleh main bola. Jangan risau, spek hitam banyak dijual di Tanah Abang, Jakarta. Harga sekitar Rp3,500 dan ke atas.  Ha ha

Tapi Julia Perez lupa kalau pemain Malaysia sebetulnya tak hairan dengan gunung kembar Jupe tu sebab artis-artis Malaysia pun tak kurang hebat dan sering kali duk tayang gunung kembarnya baik dalam majalah atau kat TV. Tapi paling kerap dapat dilihat ialah di disko-disko dan pub di sekitar KL. Jadi, apa nak hairan.... hahahaha...!!

Malaysia pasti menjuarai Piala Suzuki 2010 biarpun dilaser dengan gunung kembar Jupe! Wakakaka...

p/s: Siapa artis Malaysia tayang gunung kembar kat Anugerah Skrin 2010?

Share this

1 Response to "Awas gunung kembar Julia Perez mampu tewaskan Malaysia!"

  1. Kepada pemain Malaysia..toksah heranla dengan gunung dia. Kat Malaysia lagi hebat.

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.