28 December 2010

Mari meramal! Malaysia tewas tapi...

UPDATE 29/12/2010
YAHUUUU... RAMALAN AKU TEPAT & JITU! SAH AKU DAPAT PAKET BERCUTI DI TENANG HAHAHA...

POS ASAL:
Aku meramalkan Malaysia akan tewas di tangan Indonesia pada perlawanan akhir kedua Piala Suzuki di Jakarta malam esok. Malaysia akan kalah 1-2 tetapi berjaya muncul juara Piala Suzuki kerana menang agrigat 4-2 serta kejayaan menjaringkan gol di gelanggang lawan. Itu ramalan aku!

Sesiapa yang nak meramalkan perlawanan Malaysia-Indonesia esok sila berikan melalui komen di bawah! Ada berani?

Siapa yang beri ramalan tepat, aku bagi tiket pakej percutian ke Tenang, bulan depan wakakaka...!!

Ops...! Meramal boleh, tapi berjudi itu haram!!

Share this

3 Responses to "Mari meramal! Malaysia tewas tapi..."

  1. Saya rasa Malaysia akan kalah..berapa jaringan kekalahan tu tak pastilah..tp biasanya Malaysia nie juara kampung jerr..slalu macam tu (wlu di hati saya mengharap kemenangan..)tapi takut angan2 tak kesampaian...Tapi kalau skuad Malaysia kali ni boleh menang, saya tabik spring lah!!!Memanglah skuad kita betul2 terror..bukan kemenangan aritu tak disengajakan oleh Indonesia...

    ReplyDelete
  2. insyaallah malaysia akan menang! Malaysia akan kalahkan indonesia.indonesia bukanlah baguspun. mentaliti pemikiran rakyat indonesiapun lebih rendah daripada orang afrika.

    ReplyDelete
  3. ramalan saaudara mcm tepat jer..

    pakai ilmu ape nie

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.