30 December 2010

Pak menteri, sila buat laporan polis! Anda dituduh perkosa bibik...!

Jika apa yang dilaporkan oleh Migrant Care mengenai Robengah yang mendakwa dirogol oleh majikannya seorang menteri seperti didedahkan oleh Wikileaks kemudian ditulis oleh Rocky Bru dan Big Dig di sini TIDAK BENAR, aku harap majikan/menteri terbabit tampil membuat penjelasan dan membuat laporan polis terhadap pihak-pihak berkaitan yang MEMFITNAH beliau.

Sebagai seorang menteri yang lama berada dalam kabinet kerajaan, petah dan pintar menyusun ayat ketika berucap sudah pastinya beliau tidak mahu namanya dicemar oleh seorang bibik, anak desa Banjarnegara, Jawa Tengah ini. Tidak mungkin!

Kalau tidak benar, sila ambil tindakan. Buat laporan polis dan samanlah Migrant Care atau Robengah sendiri. Kalau benar,  sudah pasti beliau lebih tahu apa yang perlu dilakukan demi hubungan baik Malaysia-Indonesia, demi masa depan kerajaan BN di bawah DS Najib Tun Razak dan demi nama baik semua yang ada di sekeliling beliau.

Beranikah beliau?

Share this

0 Comment to "Pak menteri, sila buat laporan polis! Anda dituduh perkosa bibik...!"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.