27 December 2010

Yang seksi-seksi di Anugerah Skrin 2010 (Updated!)

PSSTT! Ada tambahan gambar kat bawah...!

POS ASAL:
Heboh bila Perkasa persoal pakaian artis wanita masa penyampaian Anugerah Skrin 2010 semalam. Akibatnya Rais Yatim yang turut hadir malam tu kata, kalau ada artis yang pakai pakaian tak senonoh pada majlis tu, TV3 kena bertindaklah. Rais kata dia tak perhati sangat bab pakaian artis sebabnya Maznah Rais ada kat sebelah... hahaha..!!

Maaflah aku tak tengok anugerah tu sebab aku bukan minat sangat bab-bab beri anugerah kat artis ni. Jadi aku tak tahu yang mana seksi yang mana bukan. Aku cuba dapatkan gambar-gambar sekitar malam anugerah tu dari rakan-rakan yang kerja ambik gambar dan hasilnya aku dapatlah dua tiga keping gambar "seksi" kat bawah ni. Aku juga jengok blog Minaq Jinggo kat sini...!!

Tapi aku tak tahulah yang gambar artis mana yang Perkasa kepoh sebab berpakaian seksi tu sebab aku rasa pakaian mereka sebahagian besarnya wajar-wajar saja. Adalah sorang dua pakai sendat macam nangka kena bungkus, tapi tataulah pulak kalau orang Perkasa tengok dah stim. Aku tak rasa apa-apa pun.

Atau mungkin juga kawan-kawan aku sengaja tak mahu kasik aku gambar-gambar menggiurkan kat aku sebab mereka semua nak "makan sorang-sorang". Entahlah... Korang tengoklah tang mana yang menjolok mata tu! Maaf aku tak kenal sangat artis-artis ni..!! Haha... Tolol!

Jue Aziz dikatakan paling "menonjol" malam itu.

Ini Julia Evan, anak Mat Salleh tapi Melayu!

Sorry.. Yang ini aku tak kenal...

Ini ke Syakila anak Rohana Jalil tu...? (Updated!)
Kasi tambah lagi...
Wow! Meletoopppp!!!
Pun artis paling menonjol juga!
Erk! Pelakon Bollywood ke?

28 comments:

Wake UP! said...

Sebagai seorang artis, mestilah mereka ingin kelihatan yang terbaik.

Takkan nak pakai selekeh macam peminta sedekah atau orang yang nak pergi surau?

kamal said...

Gi surau punya attire kurang baik ke dr apa yg diorg pakai ni? Hati2 memilih perkataan.

hasbin said...

pakaian terbaik tak perlu menunjuk lekuk2 dan lurah2..nak sembahyg baru nak tutup?sedih komen..

nuri said...

yolah nak yg terbaik, tapi yg terbaik dh nampak cam nk terbalik...apo ko bonda eh jang..lau bangsa lain nk pakai gitu2 xde bende eh...ini dh nampak cam x pakai baju jo...

m.s said...

tak perlu kot nk sentuh or nk hina2 pakaian org islam yg nk ke surau

are-pis said...

tip top r... tapi bagus lagi kalo tutup aurat...

master webtools said...

to "wake up":
pakaian org mintak sedekah lg mulia dr pakai mcm org kt atas2 tu...it's the truth...

aku rasa ko nih dah terbalik...satu produk kejahilan pemerintahan negara...syabas terhadap pemikiran ko tu!

zizie said...

pesal tak bogel je.senang aku nk tgk

Pjan said...

ha inilah dia yang puak-puak UMNO suka...inilah perjuangan memartabatkan bangsa dan agama UMNO selama ni...

buat wake up 1 pertanyaan la utk ko..mulia sangat ke artis2 tu n rasanya yang selekeh ke surau tu ko sorang saja atau ko memang tak pernah jejakkan kaki ke surau..maklum la melayu jahilliah..org semakin ke depan ko semakin ke belakang...org yang pakai macam tu orang2 jahilliah saja org zaman batu...

zizie said...

ko pun suke kan. jgn main tuduh sebarangan kaitkan UMNO.

Mesin Taip Buruk said...

Orang Pas ni tak ada peluang... Kalau ada peluang habis digomolnya. Wakakaka..!!!

Mesin Taip Buruk said...

Orang Pas kaki seks dan nafsu kuda. Tak percaya tengok dalam Harakah, Harakah Daily dan blog-blog pro-Pas. Begitu banyak iklan pasal ubat kuat, ubat penambah syahwat, ubat besarkan batang, ubat sempitkan lubang dan lain-lain seumpamanya.
Apakah ini membuktikan orang Pas lemah syahwat atau orang Pas nak kasi lagi power...
Itu pun nak tuduh UMNO jugak yang jahat!

whybsatar said...

...kepada pereka fesyen, tukang pakai, tukang puji, dan mereka yang sekongkol tunggulah balasannya daripada Allah s..w.t. kalau tidak didunia pasti akan diakhirat nanti....

Namza Norman said...

PJAN,

Ini cerita pasal artis, xde kena mengena dgn politik. Kalau dah taksub sangat dgn politik, cuba lah jadi calun PRK. Samada UMNO atau PAS, kita semua orang Melayu Islam. Jadi, kita sepatutnya sama2 memberi pandangan yg baik buat kebaikan bersama.

ella kiroroo araree said...

aq tk ska artis yg trlalu seksi..

Mesin Taip Buruk said...

Pstt..! Ella, hang tak suka artis seksi tp ramai lagi yang suka termasuk ostat-ostat Pas. Depa cuma malu kat anak bini je. Kalau tidak nak juga mereka menikmatinya... hehehe

mansid said...

Baguslah blog ini....kena selalu datang. Sebab kalau ngantuk-ngantuk elok bebenor untuk cerahkan biji mata.

Lawati blog saya:
Kesah Cinta Tiga Segi:Chong-Iking-Darren

RABUN said...

isk iskkk iskkk.....

wanmerah said...

aurat tetap aurat..sakit seksaan api neraka..masya allah.akhir zaman

Blogger gurl said...

nanti tobat la depe tu..

Mesin Taip Buruk said...

setuju blogger gurl... ramai artis yg dulu seksi setengah mati sekarang dah insaf dan bertudung lintup, malah lebih taat kepada agama berbanding kita2 yg duk bertudung dari awal...

p/s: Aku suka tengok Irma Hasmi bertudung... wow! Lagi cun!

MOHD SYAHMI BIN ISMAIL said...

SEBENARNYA YANG SALAH PEMIMPIN NEGARA INI.SEBUK DOK CANANG SANI-SINI MALAYSIA NEGARA ISLAM.MAKSIAT DEPAN MATA TIDAK DITEGAH SEDANGKAN ADA KUASA,TETAPI VIDEO SEKS YANG PELAKONNYA BELUM TENTU ASLI PULAK SIBUK DI SIASAT,KERUNTUHAN AKLAK TIDAK DIAMBIL BERAT,APA YANG YANG DIUTAMAKAN EKONOMI SEMATA.NAK JADI MACAM AMERIKA KE NEGARA JA MAJU MASYARAKAT AKLAK ROSAK.NAH TENGOK SEKARANG MACAM NA EKONOMI AMERIKA JATUH.SEBENARNYA JIKA MASYARAKAT DAN PEMIMPIN MENGIKUTI SEGALANYA DENGAN ISLAM MALAYSIA BUKAN SAHAJA AKAN MENJADI NEGARA MAJU DARI AMERIKA MALAH MEMBENTUK MODAL INSAN YANG BERKUALITI,INI TIDAK BILA BINCANG BAB AGAMA KATA PEMBANGKANG PERGUNAKAN ISLAM.NAMPAKNYA PEMIMPIN KITA SEKARANG KURANG YAKIN DENGAN AGAMASENDIRI

Mesin Taip Buruk said...

Sdr Mohd Syahmi! Jangan fikir kita kuatkan ekonomi sbb nak lawan Amerika. Takde makna. Kita perkuat ekonomi sebab kalau ekonomi lemah, lemahlah kita. Yalah kalau kita tak de duit, makan tak cukup, nak angkat senapang tak larat. Jadi musuh senang tawan kita.
Lagi satu, kalau ekonomi tak kuat macam mana kita nak majukan negara, nak bayar gaji imam2, bilal2, tok siak, tok noja, pencegah maksiat. Nak latih macam mana nak tangkap orang buat maksiat bla bla bla...
Kalau kau rasa ekonomi tak penting, aku cadang kau jangan kerja. Duduk saja kat rumah dan jaga anak2 jangan sampai dia terlibat dalam maksiat, isap rokok atau berhibur dengan hiburan melalaikan.
Pasal video seks aku tak nak komen banyak cuma nak tanya kau dah tengok ke belum? Kalau belum tengok kat blog aku kat kanan tu. Ok dah tengok aku nak tanya, apa komen kau kalau muka mamat tu mirip Najib dan bukan Anwar? Apakah kau juga akan kata video itu belum tentu tulen?
Dan pasal keruntuhan akhlak, kita mak bapak nak jaga 5 anak pun susah apa lagi kerajaan nak jaga 25 juta rakyat. Weih... Kat Arab Saudi pun ada hiburan, kat Lubnan ada tarian gelek lagi, kat Iran pun ada penyanyi wanita... Jangan jumudlah weih.
Kerajaan Islam Kelantan pun tak boleh hapuskan maksiat kat Kota Bharu. Kerajaan Kelantan pun benarkan judi dan jualan arak. Jadi nak suruh kerajaan BN buat apa?
Bukaklah minda sikit yeop! Jangan jadi orang Islam yang jumud yang akhirnya mudah dikotak-katik oleh musuh Islam.

Hani said...

yang penting jadilah kita warganegara yang berdaulat..salam Ramadan dan salam Merdeka...

V6 said...

apo bondo bising2 wehhh,janji mato den sodapppp memandang uudahhh,biar lah dio bahagio ngan pakaian dio,kau orang pedulik apooo.

kongkekman said...

puas bonar zaman kouu olang..bahan senang dapekk wang wang ajerr.. kalo terror modal ayour liok jerr ..berlakun sementara..

kongkekman said...

bagie can khet aku sweet 60 nie makei obat kuat puin payah naek tapi kalo nengok ..gitiu apo ko benda nok selalu..

Jeff Razali said...

pakaian yang elok dan cantik bukan apa yang dipakai pada badan tapi nilai diri serta keimanan...itu secantik cantik pakaian...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...