Yang seksi-seksi di Anugerah Skrin 2010 (Updated!)

PSSTT! Ada tambahan gambar kat bawah...!

POS ASAL:
Heboh bila Perkasa persoal pakaian artis wanita masa penyampaian Anugerah Skrin 2010 semalam. Akibatnya Rais Yatim yang turut hadir malam tu kata, kalau ada artis yang pakai pakaian tak senonoh pada majlis tu, TV3 kena bertindaklah. Rais kata dia tak perhati sangat bab pakaian artis sebabnya Maznah Rais ada kat sebelah... hahaha..!!

Maaflah aku tak tengok anugerah tu sebab aku bukan minat sangat bab-bab beri anugerah kat artis ni. Jadi aku tak tahu yang mana seksi yang mana bukan. Aku cuba dapatkan gambar-gambar sekitar malam anugerah tu dari rakan-rakan yang kerja ambik gambar dan hasilnya aku dapatlah dua tiga keping gambar "seksi" kat bawah ni. Aku juga jengok blog Minaq Jinggo kat sini...!!

Tapi aku tak tahulah yang gambar artis mana yang Perkasa kepoh sebab berpakaian seksi tu sebab aku rasa pakaian mereka sebahagian besarnya wajar-wajar saja. Adalah sorang dua pakai sendat macam nangka kena bungkus, tapi tataulah pulak kalau orang Perkasa tengok dah stim. Aku tak rasa apa-apa pun.

Atau mungkin juga kawan-kawan aku sengaja tak mahu kasik aku gambar-gambar menggiurkan kat aku sebab mereka semua nak "makan sorang-sorang". Entahlah... Korang tengoklah tang mana yang menjolok mata tu! Maaf aku tak kenal sangat artis-artis ni..!! Haha... Tolol!

Jue Aziz dikatakan paling "menonjol" malam itu.

Ini Julia Evan, anak Mat Salleh tapi Melayu!

Sorry.. Yang ini aku tak kenal...

Ini ke Syakila anak Rohana Jalil tu...? (Updated!)
Kasi tambah lagi...
Wow! Meletoopppp!!!
Pun artis paling menonjol juga!
Erk! Pelakon Bollywood ke?
Yang seksi-seksi di Anugerah Skrin 2010 (Updated!) Yang seksi-seksi di Anugerah Skrin 2010 (Updated!) Reviewed by mesin taip buruk on 12/27/2010 12:19:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.