11 January 2011

Sampai mati diorang tak ngaku buat!

Raja zalim raja disanggah. Lepas menang PRU semua pakat angkat sumpah depan raja... Kenapa tak sanggah?
Ni ke kepala penderhaka negeri Selangor?
Agak-agak diorang mengaku tak buat dan gantung kain rentang ini? Potong kuku hitam aku yakin diorang tak akan mengaku. Pasti diorang akan salahkan orang lain khususnya UMNO yang buat perkara-perkara macam ni  konon nak burukkan puak-puak mereka.

Kekekeke... Siapa yang mengaku berak tengah jalan oooiii....

Tetiba teringat kes pasang kain rentang yang hampir sama di Johor dulu. Baca balik kat sini dan sini. Mula-mula tak mengaku tapi lepas terkantoi terus diam tak berkutik. Apa hasil siasatan polis selepas puak-puak mereka buat report dakwa mereka kena aniaya dulu ye?

Nafilah yeop ... nafilah! Allah lihat apa korang buat!!

MTB: Respek kat puak-puak Al-Qaeda. Lepas letup sana letup sini mereka mengaku bertanggungjawab. Perghhh... Inilah baru nama pejuang sebenar. Bukan macam puak-puak ni dah sendiri buat pun sampai mati tak nak mengaku. Lepas tu ajak rakyat berjuang......... kakakaka...!!!

Share this

1 Response to "Sampai mati diorang tak ngaku buat!"

  1. Melayu seekor ni telah meminum air ludah karpal singh. Sebab tu dia jadi kurang ajar dan bangsat !

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.