25 February 2011

Alaaa.. mamat ni! Belakang beranilah

Muka depan blog ADUN Titi Serong... Hehe memang seronglah!
Alaa mamat ni. Belakang beranilah duk kata macam-macam termasuk tuduh kerajaan Perak pakai bomoh kat Dewan Undangan Negeri (DUN) tapi bila kena panggil mengadap untuk beri keterangan depan  Jawatankuasa Hak dan  Kebebasan Dewan negeri, menikus. Cisss....!

Puak-puak deme ni memang macam tu ke? Lempar batu sembunyi tangan. Duk mengata orang sedap-sedap tapi bila minta cakap depan-depan tak berani pulak. Dah kalau betul ada bomoh kau belasahlah depan jawatankuasa tu. Bawak sekali bukti. Tu kat blog kau dah ada gambar bomoh tengah duk perasap kemenyan, bawaklah bomoh tu sekali. Tapi haram... tak berani pun.


Lepas bila surat khabar bantai kau kata kau ADUN degil, eh tau pulak marah. Ada juga perasaan ya ingatkan tak ada. Tau pun marah. Tapi bila kau hentam orang kiri kanan kau tak fikir perasaan orang. Ish.. ish.. ish...! Siapalah tok guru kau ni.

Oih.. cuba cek tengok telok dalam kain pelikat tu ada ke idak? Hehe....

Share this

0 Comment to "Alaaa.. mamat ni! Belakang beranilah"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.