07 February 2011

Pasal SUK... Khalid jilat kahak hijau sendiri! (Updated!)

KEMAS KINI (16.2.2011/3.20pm):

Khusrin angkat sumpah simpan rahsia depan Khalid Ibrahim pukul 1.30 petang ini. Jadi sahlah Khalid dah jilat kahak hijaunya! UUuwwweeekkk....!

POS ASAL:
* Dialog di atas adalah rekaan semata-mata!
Ibarat menjilat kahak hijau sendiri! Itulah aku gambarkan sikap Ka..ka.. ka... Khalid Ibrahim berhubung isu pelantikan SUK Selangor. Selepas bertegang urat, berpatah arang membantah pelantikan Khusrin Munawi, alih-alih hari ini Khalid kelihatan mesra bertentang mata secara rasmi dengan Datuk SUK. Dah sah-sahlah Khalid kini dah terima Khusrin sebagai SUK-nya.

Habis tu yang Khalid tentang habis-habisan sampai buat demonstrasi,buat sidang DUN tergempar, menderhaka perkenan Sultan Selangor macam nak runtuh langit Shah Alam tu apa? Apakah itu semua sandiwara Khalid semata-mata? Memang ya pun! Kalau tak sandiwara, drama. Kalau tak drama, sinetron!

Hari ini rakyat Selangor menyaksikan kesudahan drama yang dilakonkan Khalid bersama juak-juaknya hasil arahan kepala penipu negara merangkap penasihat ekonomi Selangor. Hebatkan lakonan mereka?

Khalid.. Khalid! Macam mana? Apa rasa kahak hijau kau sendiri Khalid?

Psstt!! Sam Kemetot (AMK) meraung sebab tak dapat jadi calon di Merlimau selepas puak-puak pakatan haram zadah memutuskan untuk meletakkan calon dari Pas.

Share this

2 Responses to "Pasal SUK... Khalid jilat kahak hijau sendiri! (Updated!)"

  1. Tu la bodo sangat. Prosedur perlantikan SUK Negeri Selangor pun tak tau, pentadbiran negeri tentulah lebih jahanammm. Dah bodo belajar dulu. Cakap pun gagap2, tanda nak dan suka pembohong orang ramai.

    ReplyDelete
  2. Sebenarnya aku baru tau SUK Khusrin Munawi tu banyak jugak bantu umat Islam..sebab tu Khalid diatas arahan pihak kafir tidak mahu SUK Khusrin didalam barisan pentadbiran negeri Selangor

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.