21 March 2011

Video seks dengan China Doll... Check-mate!

UPDATED:
Ini yang dideskripsi oleh Malaysian Insider mengenai rakaman video tersebut. Siapa yang tengok video ini akan sahkan bahawa lelaki tersebut ialah dot dot dot... Tapi macam mana mereka yang tak tengok video ni tahu ini bukan dot dot dot?
The black-and-white video was shown in several parts, beginning with the politician, a woman with East Asian features, and another unidentified man in a hotel room.
The second part, recorded from four slightly different angles, showed the man receiving oral sex from the woman and then having sexual intercourse with her in several positions.
The sex acts lasted 17 minutes before the man exited to the right, which seemed to be where the bathroom was.
The woman, after wiping herself with some tissue, then rummaged through the politician’s belongings, fishing out what Datuk T said was an Omega watch.
Khabarnya editor-editor kanan media arus perdana, media alternatif termasuk Malaysiakini dan Malaysian Insider pun diberi peluang tengok rakaman video ini. Kalau dah semua bos-bos surat khabar utama dan alternatif dah tengok, apa lagi puak-puak mereka nak spin?

Takkan nak kata Utusan sudah pusing ini cerita sedangkan hampir semua media dapat lihat rakaman video ini. Takkan kata Malaysian Insider dan Malaysiakini yang selama ini duk sokong pelakunya boleh kata buat fitnah kut?

Bijak Datuk T ni ya? Khabarnya orang kanan mamat ni sendiri...!!

POS ASAL:
Alaa Zizah... chek dah kantoi Zizah... Tolong chek Zizah, chek dah tadak negara mau lari. Tolong chek Zizah... Alaaa Kassim... Kassim tak selamat dah...!! Habislah chek kali ini. Kenapalah boleh terkantoi ni. Macam mana chek nak pusing... alahaiii...!!

Obama... tolong selamatkan chek. Suruh askar Bersekutu yang duk serang Libya tuh hantar Tomahawk kat Malaysia sekali. Chek dah tak boleh lari dah. Alahaiii... macam mana mamat ni boleh selongkar laci dalam bilik hotel ni... alahai macam mana 4 CCTV ada kat situ... Ini misti kerja Najib Altantuya.. tak pun Big Mama. Alahaiii... Zizah tolonglah chek!

Kalau dengan mamat Chepol boleh aku koner baring... ini siap video ni. Alahaiii... mana Shamsol Pendek, mana Saifuddin Nasution... Tolong buat roadshow satu Malaysia habaq yang dalam video tu bukan chek, tapi Najib Altantuya. Depa duk pakai topeng muka chek... Tak pun habaq la video tu super imposed. Tolong chek...!!

Mana itu amoi.. kasi panggil sini mari. Kasi wang juta-juta suruh dia mengaku itu bukan chek.. Itu Najib Altantuya. Suruh dia sign pengakuan bersumpah. Cibai.. cibai.. itu amoi. Main sama jantan tak kantoi, main sama amoi boleh kantoi. Zizah tolong chek Zizah..!!

Pilihan raya Sarawak sudah mai tapi macam mana boleh kantoi. Cilaka itu Najib Altantuya... cilaka itu Datuk T! Aku suruh ambik jam Omega aku yang tertinggal, apa pasal kau selongkar laci. Tak boleh harap punya Datuk. Sia-sia aku bela kau... lebih baik aku bela jantan jambu...!

Matilah aku Zizahhhh............. oooiiii...!!!

Pssstt... Ini semua balasan dari Allah atas dosa-dosa dan kemusnahan yang dilakukan selama ini tetapi puak-puak Pas tetap tak mengaku ini kerja Allah. Mereka tetap kata ini kerja UMNO....

Share this

1 Response to "Video seks dengan China Doll... Check-mate!"

  1. mampus nuar kali ni..tapi alasan mudah ni semua krja umno..

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.