27 March 2011

Ke mana Anwar? Satu pembedahan forensik oleh MIM....

Muka depan Utusan Malaysia 26 Mac 2011...

Begitulah hebatnya mamat sorang ni. Daripada seorang doktor Panadol (istilah jokes di kalangan doktor untuk menggelarkan GP) dia kini menjadi seorang pakar forensik Internet pulak dah. Tak caya lihatlah bagaimana dia bogelkan keberadaan Anwar selama dua jam dan lebih ketika malam "kejadian" rakaman video seks pada 21 Feb. lalu.

Kerja-kerja forensik FB dan Twitter oleh blogger M.I.M
Baca sepenuhnya di sini...!!

Keh .. keh... keh... Pembedahan yang dilakukan blog M.I.M ini pastinya membuatkan Anwar dan para juaknya yang duk backing dari belakang dan depan terkedu 1,000 bahasa. Anwar kata UMNO, kerajaan, polis, Najib dan semua musuh-musuh politiknya bodoh tetapi sebenarnya dia dan puak-puak dia yang bodoh.

Hah.. Apa lagi Rafizi... jawablah!

Bos kau yang dah tembak amoi lepas tu nak tembak Najib, Dr. Mahathir pulak. Hehe.. Apa korang ingat rakyat Malaysia dah dungu ke sampai tak tahu nak bezakan mana betul mana auta? 12 tahun dulu bolehlah kau provok rakyat untuk ajak reformasi, tapi sekarang reformasi TAHI KUCING...!!

Tak usahlah lagi nak berharap orang muda nak turun berdemo di jalanan semata-mata nak cover penzinaan bos kau tu. Sekarang ni tinggal pak-pak janggoat jeh yang duk angkat bontot bos kau tu. Wahahaha... weih. Orang dah kenallah siapa ANWAR IBRAHIM tu....

Apa pun tahniah doc. Pendedahan kau memang kaw...kaw...

Psst... Kenapa Wan Azizah tak buat pengakuan masa rakaman tu dia tengah "layan" Anwar atas katil..? 

Share this

0 Comment to "Ke mana Anwar? Satu pembedahan forensik oleh MIM...."

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.