14 March 2011

Karpal nak dakwa pendemo tuntut Anwar serah DNA... WTF! (Updated!)

TERKINI (15.3.2011)
Perbicaraan kes Anwar ditangguh Isnin disebabkan peguam bela utama, Karpal Singh sedang berkabung ekoran kematian adik bongsunya. Hari ini sepatutnya peguam Anwar hujah pertahan kenapa Anwar tidak sepatutnya diarah serah DNA.


POS ASAL:
Karpal Singh cuba pusing bila Peguamcara mohon mahkamah guna kuasa arah Anwar Ibrahim berikan sampel DNA-nya untuk dibandingkan dengan DNA "Lelaki Y" yang ada kat bontot Saiful. Karpal kata peguamcara terpengaruh dengan politik apabila buat permohonan tersebut. Dia juga kata pendemo langgar peraturan mahkamah bila desak OKT beri sampel DNA.

WTF benggali...! Kenapa kau tak dakwa anak guam kau yang duk jaja cerita mahkamah dalam ceramah-ceramahnya di seluruh negara termasuk ketika berkempen di PRK sebelum ini. Pendemo cuma nak Anwar serah DNA kepada mahkamah. Apa yang susah sangat... bukan suruh hakim jatuh hukuman kepada Anwar. Tapi Anwar dalam ceramah-ceramahnya duk jaja konon dia difitnah, jadi mangsa konspirasi politik dan kaitan Saiful sebagai orang suruhan Najib bla...bla...bla...! Apakah itu tidak mengganggu prosiding mahkamah?

Pusinglah singh pusinglah... Pusinglah sampai 360 darjah. Aku nak dengar apa pula alasan kau esok untuk memastikan hakim tolak permohonan DPP supaya mahkamah guna kuasanya untuk arah Anwar serah DNA. Aku nak dengar... tak sabar yeop!

Sistem mahkamah dah jadi caca-marba angkara Karpal dan Anwar, yeop!

Lepas tu Anwar cuba elak beri DNA konon nak buat desakan supaya Najib serah DNA-nya untuk kes pembunuhan Altantunya. WTF-lah this gay? Bukankah kes Altantunya dah selesai dan mereka yang terlibat dah didakwa dan terima hukuman. Najib tak disebut sepatahpun sepanjang perbicaraan kes ratu Mongolia itu tetapi Anwar adalah OKT dan DAN diperlukan untuk kaitkan dengan DNA "Lelaki Y". Apa yang politiknya?

Kalau ambik DNA Najib, nak banding dengan DNA siapa? Tak adapun DNA lelaki misteri disebut dalam kes Altantunya. WTF Gay! WTF Hadi Awang duk sokong peliwat tegar macam Anu-War!!!

Share this

2 Responses to "Karpal nak dakwa pendemo tuntut Anwar serah DNA... WTF! (Updated!)"

  1. memang sakit hati dengan diorng ni...
    wtfish!!

    ReplyDelete
  2. Comment saudara membawa ketenangan buat diri saya. Terima kasih

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.