24 March 2011

Video seks: Cabar Pas ketuai Suruhanjaya Siasatan!

Ini ke pelacur dari Cina yang main dengan mamat mirip Anwar tapi lebih boroi kat spa tu?
Isu rakaman video seks libatkan seorang lelaki mirip Anwar Ibrahim tetapi perut lebih buncit kini semakin panas bila "Datuk T" mendedahkan siapa diri mereka. Lepas ini serangan bertalu-talu akan dilancarkan oleh Anwar dan puak-puak PKR dan Pas terhadap Najib, Rosmah, RTC dan UMNO. Serangan mereka macam peluru penaburlah. Silap-silap Datuk T pun tak boleh nak menepis.

Tapi menariknya bila mereka minta kerajaan tubuh Suruhanjaya Siasatan. Menarik juga! Kalau kerajaan setuju aku nak cabar supaya Hadi Awang mengetuai suruhanjaya tersebut. Aku tak mahu Wan Azizah ketuai sebab nanti bias pulak. Tapi makcik ni boleh jadi salah seorang jawatankuasanya.

Aku percayalah Hadi atau puak-puak Pas lain tak akan berani punya. Sebab kalau dah ketuai suruhanjaya siasatan, perkara pertama yang mereka kena lakukan ialah menonton sendiri rakaman video tersebut dan bukan sekali tetapi berkali-kali. Hemmm... bayangkan Hadi Awang yang berserban sebesar tempayan tu tengok video blue ditemani Wan Azizah... Keh keh keh... Mesti tercabut serban!

Mereka tak mahu bukan sebab tak sanggup tengok video tu tapi malu kat anak bini dan rakyat jelata. Yelah, nanti apa kata rakyat semua bila dapat tahu Presiden Pas tengok video blue.

Kejap... kejap...! Aku nak bayangkan rupa Hadi ketika sedang syok tengok mamat muka macam Anwar tu tetapi perut lebih buncit duk tala amoi Cina than ada babak terpancut kat muka plak tu (kata orang yang dah tengok video ni la...!). Hehehe.. misti Hadi tersipu-sipu malu sambil pandang Wan Azizah. Makcik ni pula muka kelat, merah padam. Yelah, kalau dah pelakonnya mirip lakinya tetapi perut lebih buncit, mana tak kelat!

Kalau tak sanggup nak tengok video ni, aku nasihatkan puak-puak Pas termasuk Hadi janganlah bagi komen dan nak bantai konon ini kerja kotor orang UMNO, Najib atau Rosmah sedangkan kau semua tak tengok pun video tu. Kalau korang bagi komen juga, aku cop korang pun dah tengok video ni dan sebagai pemimpin Parti Aslam Semalaysia sudah tentu berdosa tengok video lucah! Hahaha...

Ops.. Maaf! Terlupa. Tok Guru kata kalau pangkah UMNO jeh berdosa dan masuk neraka. Tapi tengok video lucah tak apa. Berkat doa Tok Guru nanti Allah ampunkan dosa mereka.

Aku juga nak pesan kepada pihak berkuasa, kalau korang nak buat tangkapan mereka yang bersabit penyebaran video lucah ini, aku tolong senaraikan siapa yang patut pihak polis tangkap:

1) Taukeh Spa, kerana menyalahgunakan lesen spa dengan menjadikan spanya sebagai pusat pelacuran.

2) Amoi Cina, sebab melacurkan diri serta menyalahgunakan visa (kalau ada visala). Juga kesalahan mencuri jam tangan Omega milik pelanggannya.

3) Mamat mirip Anwar tapi lebih boroi, sebab berzina dengan wanita bukan muhrim (Ni kena seret di bawah Undang-undang Syariah. Ikut hukum Hudud macam Pas nak sangat laksanakan ialah rejam dengan batu!).

4) "Another undidentified man in a hotel room" (lihat laporan Malaysian Insider), sebab mungkin dia sebagai perantara.

5) Datuk T (RTC, Eskay dan Shuib), sebab memiliki dan menayangkan video lucah kepada orang awam (media). Ikut Ariel Peterporn kena penjara 3 tahun... tapi itu Indon-la!

Share this

2 Responses to "Video seks: Cabar Pas ketuai Suruhanjaya Siasatan!"

  1. Den ahli umno perjuangan hak rakyat bukan kerano kroni.jom bersamo den dengan selogan
    !!!...UMNO REFORM MENUNTUT PERUBAHAN...!!!

    http://malaysiandotcom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Tokey SPA tu kena tambah tuduhan "Membuat rakaman haram video sex tanpa lesen dari FINAS." hehehe

    Kalau camtu teresa cock pun kena juga la sebab dok tayang keliling video lucah banduan wanita telanjang dalam lokap.

    Jom sokong penubuhan Suruhanjaya Siasatan Di Raja!

    Aku Yang Bingai
    18SX: Baru celup dah pancut?

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.