28 April 2011

Kalau bukan Anwar.... siapa? (Updated!)

TERKINI:
Klip video versi penuh kini boleh ditonton oleh mereka yang mahu mencari kebenaran (bukan nak layan seks) di blog Panglima Harimau di sini...!

POS ASAL:
Siapa lelaki yang hampir 100 peratus mirip Anwar ini?
Kalau bukan Anwar Ibrahim dalam rakaman video ini, siapakah beliau? Apakah dia adalah kembar seiras Anwar? Apakah dia pelanduk dua serupa dengan Anwar? Apakah dia merupakan pelakon yang dimekap dan dilatih untuk melakonkan watak Anwar? Atau apakah dia adalah Najib yang berkepala Anwar dan ber-DNA Eskay?

Pihak polis mengesahkan rakaman video siri I adalah tulen. Itu video dalam YouTube... bagaimana pula dengan video asal yang ada pada pihak polis? Eskay mengaku dia ada bersama Anwar di bilik tempat dimana rakaman video tersebut diambil. Tetapi Anwar mengaku bukan dia, walaupun mirip dirinya. Ketika ditanya wartawan sama ada Anwar kenal Eskay, dia hanya diam... tak jawab. Wan Azizah mengaku itu bukan suaminya dan Nurul Izzah juga mengaku itu bukan papanya.

Blog-blog propembangkang juga tidak henti-henti mengemukakan pelbagai teori dan andaian untuk menunjukkan bahawa itu bukan Anwar tetapi seseorang yang sedang berlakon aksi 18SX tersebut semata-mata nak jatuhkan Anwar. Dalaman video seks II yang disebarkan, antara yang dipersoalkan ialah kertas tisu, bayang pada dinding, janggut, potongan rambut, tali pinggang dan macam-macam lagi. Anwar juga bermati-matian tak mahu bersumpah dan berikan pelbagai alasan.

Jadi siapakah lelaki ini?

Nak kata kembar seiras sepengetahuan aku Anwar tidak mempunyai adik beradik kembar apa lagi kembar seiras. Tiada... tiada catatan bahawa dia ada adik beradik kembar. Dia dilahirkan berseorangan. Tiada kembar apa lagi kembar seiras.

Kalau lelaki tersebut bukan Anwar tetapi seseorang yang mirip dengan beliau, bagaimana kemiripan itu meliputi semua hal dari gaya rambut, susuk tubuh, gaya berjalan, berdiri dan membongkok semuanya mirip. Apakah itu kebetulan?

Kalau kita masih ingat dahulu bekas Presiden GPMS, Datuk Suhaimi Ibrahim dikatakan mempunyai wajah, suara dan gaya percakapan yang mirip dengan Anwar. Tetapi Suhaimi bukanlah Anwar dan banyak sisi lain yang membezakan kedua-duanya walaupun mereka ada kemiripan. Ezam juga dikatakan ada kemiripan Anwar tetapi tiada siapa yang mempunyai kemiripan hampir 100 peratus.

Kalau lelaki itu seseorang yang dimekap dan dilatih berlakon seperti Anwar, sudah pastilah banyak perkara lain yang tidak mirip dengan Anwar. Dari susuk tubuh, fizikal anggota badan dan lain-lain. Sebagai contoh, ramai yang berlakon dan berwatak macam P. Ramlee tetapi sudah tentu antara P. Ramlee dan P.Ramlee celup banyak perbezaannya.

Jadi kalau lelaki di dalam video ini hampir 100 peratus mirip Anwar, tidakkah lelaki itu benar-benar Anwar? Aku nak tanya Wan Azizah, bahagian mana pada lelaki itu yang tidak seperti Anwar atau berbeza sama sekali dengan suaminya? Ingat Wan Azizah dah hidup bersama Anwar bukan setahun dua tetapi dah berpuluh tahun.

Anwar boleh nafi, Wan Azizah boleh nafi, Nurul Izzah boleh nafi... para blogger pencacai Anwar boleh nafi dengan buat teori macam-macam tapi yang jelas pihak polis ada simpanan rakaman video penuh tanpa sensor dan berkualiti tinggi untuk mengesahkan siapa sebenar lelaki tersebut.

Di dunia Anwar boleh pusing 7 keliling dan tepis kiri kanan, tapi ingatlah agak-agak kat akhirat nanti boleh tepis ke tidak. Pas nak kebenaran kan? Nah inilah kebenaran yang ditunjukkan Allah. Takkan nak nafikan bahawa semuanya datang dari Allah?

Pssst... Kesian wartawan TV3 kena herdik dik Anwar gara-gara tanya soalan maut. Walhal masa Anwar jadi TPM, wartawan itu jugalah antara yang disenangi Anwar...!

Share this

2 Responses to "Kalau bukan Anwar.... siapa? (Updated!)"

  1. Anuar berahim la wei..,,!!!!,..annuar berahim wei..,,!!!..,,memang sah dia..,,abis siapa lagi.,,takkan ade org pakai topeng annuar plak..,,??..rakyat berhak tahu siapa dlm video seks tu.,,

    ReplyDelete
  2. ANUAR BISEXUALL..HAHAHHA..SBB TU tUHAN XANGKAT DY JADI PEMIMPIN

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.