02 April 2011

Mari rehatkan minda... !

Penat fikir pasal isu video seks yang senakkan kepala dan pasal politik semasa yang memualkan, lebih baik kita rehatkan minda dengan kisah sekumpulan pekerja kilang elektronik Shah Alam yang disamun tiga lelaki yang aku baru dapat berita sebentar tadi.

Kejadian berlaku kat Kg Jawa, Kelang apabila sebuah bas kilang yang mengangkut para operator wanita pelbagai usia dalam perjalanan ke tempat kerja mereka apabila bas yang mereka naiki ditahan dan disamun oleh tiga lelaki bertopeng.

Dalam keadaan riuh-rendah itu, salah seorang daripada penyamun itu menjerit... "Hoii.. korang semua. Lebih baik korang keluarkan dan serahkan semua barang kemas korang ada... Cepaaatttt!!!"

Tetapi salah seorang pekerja kilang berkenaan membalas..."Tapi..kami tak bawak barang kemas kalau pergi kerja... Duit pun sikit je"

Mendengar alasan wanita terbabit, si penyamun tadi terdiam lalu mereka bertiga berbincang sesuatu.

"Okey... macam inilah. Oleh kerana korang tak ada brang kemas dan duit, kami akan rogol korang SEMUA..ahahhaa.. Macam mana?"


Seorang pekerja kilang lain yang lebih muda berkata, "Weih... takkanlah makcik kat belakang tu korang nak rogol jugak? Tak kesian ke?"

Tiba-tiba makcik tu berdiri.. "Weih... kau  ni tak paham ke? Kalau dia cakap SEMUA..... SEMUA la...."

Share this

0 Comment to "Mari rehatkan minda... !"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.