19 April 2011

Pas harapkan DAP "Islamkan" Sarawak?

Selepas gagal memenangi sebarang kerusi daripada 5 kerusi yang ditandingi, Pas kini bergantung harap kepada DAP untuk membawa syiar Islam ke Sarawak khususnya Kuching yang dikatakan puak mereka sebagai Sin City sebab banyak pusat-pusat kemaksiatan di bandar raya tersebut. (Baca di sini!)

Atas sebab percaya bahawa DAP boleh membawa inspirasi Pas khususnya dalam hal ehwal Islam, maka puak-puak Pas menyokong penuh kemenangan 12 daripada 15 kerusi yang ditandingi DAP pada pilihan raya Sarawak tempoh hari. Bahkan "kemenangan besar" DAP itu juga turut ditumpang gembira oleh PKR yang hanya menang 3 daripada 49 kerusi yang ditandingi.

Puak-puak Pas yakin dengan adanya wakil DAP (konon wakil Pas dan PKR juga) dalam DUN Sarawak nanti, wakil-wakil DAP yang kesemunya puak kafir harbi itu akan mendesak kerajaan negeri di bawah pimpinan Taib Mahmud untuk menekankan soal Islam di Sarawak khususnya di Kuching. Tidak hairan puak-puak Pas bersorak girang selepas mengetahui DAP menang lebih banyak kerusi di Sarawak kali ini.

Dush...!! Tepuk dahi aku fikirkan tahap pemikiran puak-puak Pas ini. Patutlah mudahnya Anwar Ibrahim kelentong dan kencing puak-puak ini. Anwar yang berzina, puak Pas pula yang tukang doakan kesejahteraan Anwar. Bagus benorlah yeop!

Agaknya puak-puak Pas ni memang betul PBB - pekak, buta dan bisu (kata Zul Nordin) sebab itulah mereka tak tahu mana yang hak dan mana yang bathil.

Nak tanya puak-puak ini, berapa banyak masjid yang telah dibina di Pulau Pinang sejak Lim Guan Eng jadi Ketua Menteri dan DAP berkuasa di negeri tersebut? Berapa ramai bukan Islam yang dah masuk Islam hasil tarbiyah Guan Eng? Dan berapa banyak pula pusat judi, kelab malam, kedai nombor ekor, rumah urut yang telah ditutup atas arahan kerajaan negeri?

Jadi kalau DAP di Pulau Pinang dan Selangor lebih banyak menggalakkan unsur-unsur kemaksiatan (sebab itu adalah bidang perniagaan yang paling menguntungkan bagi kaum mereka), apakah wakil-wakil mereka ini di Sarawak yang Pas harapkan untuk menyebarkan syiar Islam di Sarawak?

WAHAHAHAHAHAA.... WAAHAHAHA... OIH...! Korang mimpi ke atau dah sasau! Wahahaha...

Macam mana nak harapkan puak-puak DAP di Sarawak majukan syiar Islam di sana sedangkan di Selangor Pas pun dah terkancing gigi selepas DAP sergah pasal nak jual arak di kedai 7-11 di Shah Alam. Sampai hari ini Hassan Ali tak berani nak bersuara pasal apa-apa di Selangor, inikan pula nak harapkan DAP Sarawak kembangkan Islam. Kirim salam lah yeop! Silap-silap makin berlipat gandalah pusat-pusat kemaksiatan di sana.

Itulah.... Allah dah tunjukkan jalan kebenaran korang masih tak mahu terima. Hiduplah korang dalam kegelapan selama-lamanya dan pergilah sujud dan cium tapak kaki Guan Eng, Karpal Singh, Kit Siang, Teresa Cock dan semua puak-puak harbi dalam DAP tu.

Waahahahahaaa.... Pas makin hanyut dan hancur!

Share this

0 Comment to "Pas harapkan DAP "Islamkan" Sarawak?"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.