17 April 2011

Siapa TKSU yang kena tangkap basah? (Updated!)

TERKINI (19.4.2011)
Timbalan Ketua Setiausaha (TKSU) Kementerian Belia dan Sukan, Datuk Salim Parlan dan bekas pembantu peribadinya, Nur Diayana Norslan didakwa di Mahkamah Rendah Syariah Pulau Pinang kerana berkhalwat di sebuah hotel di Batu Feringgi minggu lepas....

POS ASAL:
Dalam kesibukan orang bercakap tentang pilihan raya Sarawak, timbul cerita perihal seorang Timbalan Ketua Setiausaha (TKSU) sebuah kementerian dilaporkan ditangkap berkhalwat dengan pembantu peribadinya berusia 28 tahun di sebuah hotel di Pulau Pinang. Bagaimana pun media tidak mendedahkan TKSU terbabit.

Namun ada media menyebutkan TKSU berpangkat Datuk ini baru saja dinaikkan pangkat ke jawatan tersebut Oktober tahun lepas. Sebelum ini beliau merupakan salah seorang pegawai kanan di JPJ... jeng jeng jeng... Siapa TKSU terbabit?

Datuk ini cukup dikenali dan sebut saja namanya mesti orang kenal. Maklum masa dengan JPJ selalu jugak turun padang buat operasi asap bas, lebihan muatan lori dan lain-lain. Pokoknya femeslah Datuk ni. Tak hairan kalau awek umur 28 tahun pun boleh jatuh hati dengannya.

Siapa nak tahu TKSU yang kena tangkap basah ini senang saja.... begini caranya: bukak Google dan taip search TIMBALAN KETUA SETIAUSAHA + JABATAN PENGANGKUTAN JALAN. Hasilnya terpampang laman web kementerian terbabit siap dengan wajah Datuk ini.

Dushhh....!!

TAMBAHAN:
Datuk S ini dan pasangannya dikatakan dicekup di sebuah hotel berbintang di Batu Feringgi dan kemungkinan ada seseorang telah melaporkan aktiviti seronok pasangan ini kepada Jabatan Agama Islam Pulau Pinang (JAIPP) sehingga mereka dicekup.

Difahamkan ketika serbuan, pasangan Datuk S yang berusia 28 tahun telah melarikan diri sampai ke gigi air pantai Batu Feringgi tetapi akhirnya diberkas juga. Kedua-duanya dibawa ke sebuah balai polis untuk diambil keterangan sebelum dibebaskan. Datuk S dan pasangannya itu mungkin akan dihadapkan ke mahkamah syariah minggu depan.

Nur Diayana ketika dicekup!

* Foto-foto ihsan seorang sahabat di Pulau Pinang. Tq bro!

2 comments:

fathiah mohd said...

haha, btl ke pmpn 2 lari smp gigi air?dlm news td,xngaku slh cz dh kwen...tp 1 psoalan, if dh kwen,npe smp lari ekk?

Mesin Taip Buruk said...

Tu sumber aku cakap.. Dia ada sama masa JAIPP serbu hotel tu. Khabarnya diorang dah kawin, tapi bila kawinnya? Sebelum dicekop atau selepas dicekop?
Katanya 1st wife tahu mereka kawin, tapi kalau wife tau, kenapa perlu kawin kat Siam?
Jeng jeng jeng... tunggulah perbicaraan mereka nanti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...