25 May 2011

Kerajaan penipu rakyat KEKALKAN harga RON95?

Chisss..... Kerajaan penipu rakyat kekalkan harga minyak rakyat RON95, harga gas masak LPG dan diesel? Apa hal plak bapak Dafi ni. Tak zalimlah macam ni. Patutnya kerajaan naikkanlah harga minyak tu biar nampak zalim sikit. Dah alang-alang orang kata kerajaan BN ni zalim, kasi tunjuklah kezalimannya.

Habis macam mana ni? Apa lagi modal nak ceramah hujung minggu ni kalau kerajaan tak naikkan harga minyak? Muktamar dah dekat. Nama-nama yang nak bertanding dah keluar. Kalau tak ada modal khutbah Jumaat ni atau modal ceramah hujung minggu ni macam mana? Tak rocklah! Tak adalah orang nak bertakbir ramai-ramai lagi!

Kerajaan ni memang zalimlah!

Share this

2 Responses to "Kerajaan penipu rakyat KEKALKAN harga RON95?"

  1. adusshhhh..terkena lagi juak-juak pas dan pkr (dap tak sgt sbb nak tgk kebodohan pas dan pkr; kurangkomen sbb tahu permainana najib) ...patutlaaa najib dan muhyiddin asyik tersengih sinis jer semenjak duamenjak nih..mereka nak nak tgk sapaaaa yg kenaaa!

    ReplyDelete
  2. Assalam Bro

    Mereka akan guna ayat... Kerajaan BN akan naik kan harga minyak bila menang PRU 13 nanti...wakakakaa.. modal budak tadika baru belajar bercakap. Asyik nak merungut aje, bagi idea tak mahu... ada idea ke? Mesti otak jenis tin kosong.. otak udang...heheheee

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.