25 May 2011

Ooooiiiii.... KJ nak pertahan jawatan Ketua Pemuda laa!!!

Oooiii... KJ nak pertahankan jawatan Ketua Pemuda UMNO laaa... Wahahahaha...!! Cam no... Boleh ko? Dia juga akan serah perihal kedudukannya sebagai Ahli Parlimen Rembau kepada pucuk pimpinan parti.

Macam mana tu? Hari tu cakap tak mahu dah jadi wakil rakyat dan nak lepas jawatan Ketua Pemuda, hari ini lain pulak ceritanya. Apo kono eh jang?

Meh tengok kat sini!
Asked whether he would contest the next general election, the MP for Rembau replied that he would leave it to the top Umno leadership to have the final say. Khairy also said that he would defend his post in the next Umno Youth polls. - Bernama 25 May 2011
Yolah...! Pasal den yang bersuaro supayo kerajaan tak naik hargo minyak sampai Mail Sabri pun kecut, memang patut den pertahan jawatan Ketuo Pemudo UMNO. Den pun patut pertahan jawatan Ahli Parlimen Rombau den akan datang. Manolah tahu, kalau den monang den patut jadi menteri jago hal-ehwal hargo barang!

Nanti den boleh jadi hero rakyat sobab den tak naikkan hargo minyak, hargo gulo, hargo sabun, hargo XO ops! Cuma yang den nak naik ialah den nak naik... den nak naik jadi PM yo!

Share this

2 Responses to "Ooooiiiii.... KJ nak pertahan jawatan Ketua Pemuda laa!!!"

  1. Assalam Bro

    Kalau dia tak bertanding, penyokong dan pencacai dia nak makan apa? Kena tolak dulu penyokong dan pencacai dia di bahagian dan cawangan UMNO di seluruh negara, barulah dia tak dapat sokongan. Cakap tak serupa bikin. Dia ingat rakyat tak ingat apa yang dia dah buat. Jangan bertandinglah kalau tahu akan kalah...

    ReplyDelete
  2. Negaro kita negaro demokrasi... Siapo nak bertanding silokan. Tak do sapo nak marah... Kalau kalah jangan salahkan den!

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.