Tahniah Pas...! Kristian bakal jadi agama rasmi (Updated!)

TERKINI (7/5/2011):
Pembangkang diketuai Anwarista dan terutamanya DAP sudah panas bontot apabila Utusan sudah main muka depan isu ini. Anwarista kata Islam tetap agama rasmi manakala Kit Siang pula bawa suara paderi yang nafi laporan. Hehe...

Tau panas bontot! Selama ini kau orang duk "bakar" Najib/Rosmah atau UMNO/BN dengan macam-macam fitnah korang boleh cool je. Dah lah tu boleh duk jaja satu negara siang malam pagi petang. Kena batang hidung orang huuu bersorak girang ye, kena batang hidung sendiri fitnah, kospirasi, politik lucah, berniat jahat....!!


POS ASAL:
Tahniah kepada puak-puak Pas terutama Nik Aziz kerana berkat tarbiyah Tok Guru terhadap pemimpin DAP, parti sepakatannya itu akan menjadikan Kristian sebagai agama rasmi negara. Mereka juga akan pastikan hanya mereka yang beragama Kristian sahaja yang layak jadi Perdana Menteri... Wow!

Tak sia-sia perjuangan Pas untuk menegakkan negara berkebajikan dan membenarkan kalimah Allah digunakan dalam bible. Akhirnya Malaysia bakal menjadikan Kristian sebagai agama rasmi dan PM pula beragama Kristian. Nah kau!!


Baca selanjutnya di sini! dan di sini!

Betullah kata kawan kita ni di sini, UMNO patut dibubarkan dan masuk Pas!
Hidup Pas...!! PAS FOR ALL!
Tahniah Pas...! Kristian bakal jadi agama rasmi (Updated!) Tahniah Pas...! Kristian bakal jadi agama rasmi (Updated!) Reviewed by mesin taip buruk on 5/06/2011 08:12:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.