15 June 2011

Perempuan keling kepalai usaha lagakan orang Melayu.... Bagus!!

Melayu sama Melayu akan berlaga kepala, orang keling dan cina bersorak gembira!
Baguslah demo Bersih sebab ia akan dikepalai oleh seorang perempuan keling dan yang akan berdemo nanti 99 peratus Melayu. Dan pada masa yang sama Perkasa  dan pelbagai pertubuhan NGO Melayu pun akan turun padang "menentang" demo Bersih.

Nampaknya usaha perempuan keling ini nak lagakan orang Melayu hampir berjaya. Bagus sangat... Orang Melayu yang tongong macam Mat Sabu bolehlah berbangga sebab berjaya melagakan kepalanya sendiri dengan kepala orang Melayu lain dan pada masa yang sangat seronok melihat perempuan keling dan orang-orang keling dan Cina lain bersorak riang.

Ini macam pertandingan berlaga lembulah. Dua lembu dilagakan di dalam gelanggang kemudian para penonton yang terdiri manusia-manusia tongong dan tolol bersorak girang. Akhirnya apbila lembu-lembu itu tumbang satu persatu, mereka semakin kuat bersorak gembira!

Begitulah yang perempuan keling ini mahukan melalui demo Bersih. Betul kata seorang bekas wakil rakyat PKR yang kini masuk Bebas, kalau perempuan keling tu hebat sangat dia patut masuk politik dan melawan kerajaan dalam Parlimen, bukan dengan menggunakan orang Melayu untuk menunaikan hajatnya menjadi jaguh.

Perempuan keling ini tak pernah masuk politik, tak pernah bertanding dalam mana-mana pilihan raya dan silap-silap tak pernah mengundi pun, tetapi ada hati nak berjuang mengenai kebersihan pilihan raya. Kalau tak pernah terlibat dalam pilihan raya macam mana dia tahu pilihan raya kat Malaysia tak bersih?

Agak-agak kalau perempuan keling ini duduk kat India apakah dia berani nak menjerit melolong minta pilihan raya India lebih bersih? Aku percaya kalaulah perempuan keling ini berada kat India, dah lama kena tembak dik askar prokerajaan. Tapi nasibnya baik sebab dia adalah orang Malaysia dan telah menikmati kekayaan, kemewahan dan pembangunan hasil pemerintahan adil dan saksama kerajaan BN selama lebih 50 tahun.

Malangnya, kemewahan dan kesenangan hidupnya di bumi Tanah Melayu ini telah menyebabkan dia bongkak, angkuh dan tidak sedar diri. Dan pada masa yang sama menjadi barua yang mahu melagakan orang Melayu dengan harapan, orang Melayu musnah dan naiklah kaum mereka menguasai negara!

Pundeklah!

Share this

1 Response to "Perempuan keling kepalai usaha lagakan orang Melayu.... Bagus!!"

  1. Dia bukan keling lah tapi pariah kelas bawahan yang baru nak rasa hidup mencari nama. Dasar pariah kelas bawahan memang kita tak boleh nak kata apa. Cuma undang undang sahaja yg layak mengajar harami ini.

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.