Video klip panas Prema Yin... Wow!



Ini ke video klip lagu "Marilah" nyanyian gadis Cindia, Prema Yin arahan Gambit Saifullah yang heboh diperkatakan tu? Wow.... memang hebat! Hebat segi unsur-unsur lucah yang tak bertempat!

Aku tak mahu ulas panjang pasal video ni nanti aku dikatakan menyekat kreativiti anak-anak muda kita pulak. Cuma tertanya apa hubungan liok lentok tubuh si Prema depan peti ais, atas lantai jubin dan atas katil tu dengan seni kata lagu ni? Macam tak masuk jeh!

Ikut kata Gambit (aku terbaca kat Mingguan Malaysia semalam), sebab lagu ni nak masuk market Amerika, maka video klip pun kena ada unsur-unsur lucah, baru meletup! Hahahaa ceteknya pemikiran anak muda kita ye?

Kali pertama tengok klip ni mati-mati aku ingat iklan jual rumah.... !

Pssstt... Anak muda kita patut belajar buat video klip dengan anak muda Indon yang banyak hasilkan video klip hebat-hebat! Video klip hasil anak muda kita tak lepas dari tepi jalan atau atas bumbung!
Video klip panas Prema Yin... Wow! Video klip panas Prema Yin... Wow! Reviewed by mesin taip buruk on 6/06/2011 09:16:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.