09 July 2011

Demo haram.... 98.99 peratus Melayu! (Update!)

TERKINI:
Anwar dah nazak... Innalillah!
4.50 PM: Drama demonstrasi haram jadah kat KL dah habis. Masing-masing dah bersurai dan pakat gelak ramai-ramai. Pihak polis dan FRU pun kepenatan. Para pemimpin yang terlepas dari tangkapan polis pun tersengih dan cari port untuk pekena teh tarik. Lepaskan lelah...!! Apa hasil demo hari ini? Tak ada apa hasil... Cuma dapat makan asap gas pemedih mata dengan semburan air gatal FRU.

Ambiga, Hadi Awang, Mahfuz, Mat Sabu, Tian Chua, KJ bermalam di lokap malam ini. Tapi tak apa, apabila dibebaskan nanti boleh makan angin kat oversea hasil duit sumbangan orang luar dan orang dalam.

Anwar? Seperti biasa berjaya melarikan diri dengan alasan cedera dirempuh polis. Lembek rupanya Anwar ni, harap anunya saja yang tegap! Tengoklah gambarnya kat atas tu...! Nazak benar rupanya. Tak lama lagi nak arwah dah! Pakat-pakat doa supaya cepat dia pergi. Taklah nazak sangat....!!

Esok Anwar akan jelajah satu negara dan kelentong rakyat konon dia telah berjaya membuatkan kerajaan BN bertindak kejam ke atas rakyat. Dia akan julang dirinya sebagai pejuang rakyat, pejuang demokrasi dan pejuang keadilan. Pundeklah! Walhal dia tak ke mana pun. Menyorok kat bilik hotel konon cedera walhal takut kena sergah dik FRU! Haha....

Demo Bersih kali ini membuatkan orang Cina marah! Kawasan perniagaan mereka terganggu!
3.20 PM: Orang Cina marah dengan penganjur Bersih dan puak-puak yang berdemo hari ini sebab telah menyebabkan para peniaga Cina mengalami kerugian. Kedai-kedai tak boleh dibuka sebab orang tak datang. Mereka hanya nak berdemo bukannya membeli-belah. Sebab utama kemarahan orang Cina sebab beberapa kawasan perniagaan mereka seperti Jalan Pudu, Petaling Street, kawasan Kota Raya dan Hospital Tung Shin kena serbu dik puak-puak pendemo! Teu ma hai!!

Gambar dari MalaysiaKini konon Anwar dah terlantar cedera (gambar kecil) dan keadaan "kecederaan" Anwar lebih parah dari mamat (bodyguard) yang kat sebelah tu! Perggghhh.... Anwar memang kaki kencing.
2.15 PM: Anwar kata dia cedera kena belasah dik polis... terpaksa berpatah balik ke KL Hilton. Keh keh keh... Perjuangan tahi kucing! Baru kena sikit dah cabut lari. Anwar patut malu kat pak-pak aji dan makcik-makcik yang kena belasah dik polis, makan gas pemedih mata tapi tetap bertahan... Hehehe... Anwar... Anwar..!!

Boleh caya ke Anwar ni cedera? Sejarah pembohong tengkuk sakit dulu masih orang ingat. Begitu juga macam mana dia bohong pasal jam Omega, video seks, liwat Saiful dan banyak lagilah pembohongan Anwar ni. Orang dah faham sangat dah!

Dari blog Tukar Tiub!
1.30 PM: Hujan lebat turun di sekitar KL! Depa kata ini angkara Najib yang buat hujan tiap kali demo! Ish... ish... ish...! Diorang ni tak ada agama ke? Sampai hujan pun nak dipolitikkan? Masya-Allah...

Demo ala-Pemuda UMNO...!!
1.00 PM: KJ dan Pemuda UMNO bawak kira-kira 1,000 kumpulan demo Patriot. Ish... Macam mana nak "lawan" 10,000 puak-puak pro-Bersih! Khabarnya mereka sempat jugak pekena KFC beramai-ramai kat Jalan Bukit Bintang! Haha..

Ambiga diapit oleh Anwar dan Kit Siang serta barisan pemimpin politik ketika buat sidang media di KL Hilton. Jelas Ambiga bohong bila kata Bersih bukan berunsur politik dan tidak didalangi mana-mana parti politik! - Foto: Malaysia Kini
12.45 PM: Demo Bersih yang konon menuntut pilihan raya bersih dan adil jelas hanya wayang. Laungan "Reformasi" dan "Undur BN" jelas menunjukkan mereka sebenarnya mahu menjatuhkan kerajaan BN yang dipilih rakyat menerusi demonstrasi jalanan. Ambiga sudah tipu rakyat atau Ambiga tertipu dik Anwar!

POS ASAL:
Penyokong Bersih berkumpul di kawasan Masjid India... Hanya muka Melayu je kelihatan!
Sah... Hampir 100 peratus yang menyertai demo haram di sekitar Kuala Lumpur hari ini adalah orang Melayu dengan sebahagiannya pak-pak haji berserban dan  makcik-makcik bertudung labuh. Sedangkan kelibat Ambiga, Kit Siang dan lain-lain kaum tak kelihatan.

Apakah ini mengesahkan lagi bahawa orang Melayu mudah sangat ditipu, ditarik lubang hidung dan dijadikan pencacai kaum lain. Mereka ini memang jenis yang sanggup terjun perigi buta kalau ada orang yang provoke dan suruh sedangkan apa tujuan mereka tidak tahu!

Ish.. kesihan sungguh aku tengok nasib bangsa aku! Penganjur demo haram dapat wang beratus ribu tetapi rakyat biasa yang dibawa dari ceruk-ceruk kampung nun di utara dan timur Semenanjung yang makan belantan polis, gas pemedih mata dan sanggup meredah belantara polis dan FRU. Selepas ini penganjur yang sudah dapat kumpul dana termasuk hasil derma setiap kali ceramah Pas, boleh makan angin luar negara.

Tahniah bro! Tahniah orang Melayu kerana terus menjadi pencacai kaum lain yang memang seronok tengok orang Melayu jadi lembu laga...!!

Share this

7 Responses to "Demo haram.... 98.99 peratus Melayu! (Update!)"

  1. malu ak jdi melayu.satu lagi depa ni pak haji n minah tudung labuh golongan susah.duet dibagi bt demo.ni lah die.mncemarkan imej islam.mcm mane org mlayu islam sndri nk maju.wahai UMNO.mainknlah peranan anda dlm memupuk smgt cintakan bgsa.kalo dlm UMNO sndri sudah rosak.nilah akibatnya.org melayu kite diperbodohkn.

    ReplyDelete
  2. Memang senang2 je orang melayu dikuda2kan oleh bangsa lain..Bangsa melayu sanggup bermusuh sesama sendiri..bangsa lain tepuk tangan n ketawa berkedah2..

    ReplyDelete
  3. Bayan... Aku yakin bukan pasal duit diorang turun berdemo beramai2 tapi sebab taksub kepada pemimpin mereka. Maklum hari2 mereka ditanam dengan sentimen bencikan kerajaan siapa yg tak terpengaruh. Anwar awal2 lagi dah tanam sentimen media bohong, bila media keluarkan cerita betul, mereka tetap akan kata itu bohong. Anwar tersengeh...

    ReplyDelete
  4. Laaaaaa....awat suka jadi lagutuuuu!...dari dulu2 lagi dah...melayu berkelai sama melayu, cina dan india tepuk tangan...seronok..kah kah kih kih kuh kuh...takkan tak sedaq lagi kuttt!!!

    ReplyDelete
  5. salam bang...

    jadi juga demo bersih ye (tapi skit jer)
    Alhamdullilah dengan pengawasan
    polis yg bertindak cepat demo tak
    menjadi seperti diharapkan
    mudah2an ini menjadi iktibar pade
    kite semua....
    hidup Umno
    walaupun saye mengundi PBB
    sebab duduk di kuching

    ReplyDelete
  6. ntah la..aku pon xphm pe yg dorg pkir kan..da sah2 nmpk anuar 2 penupi nk mampos lagi mau ikot..ambiga 2 keling,yg melayu nie pon nk ikot keling 2 watpe? sengal giler!

    ReplyDelete
  7. memang macam haram diorang ni...yg betul xnak ikut..kafir lahanat tu yg dikutnya termasuklah penyokong2 yang tk waras..mengarut je..faedah diorang dapt ialah kesakitan,penat lelah..ingt senang2 kerajaan nak ikut ckap ko..pigila..menjahanamkan bangsa kasi kat kt ko.nak menyatukan umat 100% jauh sekali.

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.