19 July 2011

Kaki fitnah Rosmah, Utusan dah kantoi beb!

Tentu puak-puak tiga suku Pas bersorak terkinja-kinja bila surat khabar Utusan siarkan berita tentang Rosmah yang beli cincin berlian yang dilaporkan di muka depannya. Tengoklah berita Utusan ni... Pergh! Gegak-gempita satu Malaya dengan laporan berita oleh surat khabar UMNO ni...!!
Tolol... Surat khabar pun nak di-super impose... Kan dah kantoi!
Ops...!! Sabar-sabar. Kok ya pun nak menipu rakyat dan nak fitnah Utusan tengoklah dulu weih. Jangan main sedap mulut jeh. Lagi satu, kalau nak super impose Utusan tu tengoklah tarikh keluarannya dulu. Bukan main taram jeh. Kan dah kantoi! Surat khabar di atas tu sebenarnya keluaran 8 Februari 2008 tapi laporan beritanya berlaku 16 Julai 2011. Pergh... Jauh tak hingat!

Yang sebenarnya pada tarikh 8 Februari 2008 muka depan Utusan siarkan berita ini...!
Berita sebenar Utusan 8 Feb 2008
Ciss... Nampak sangat mamat atau siapa-siapa yang buat fitnah ni dah lama tak tengok rupa Utusan gamaknya sebab setahu aku wajah Utusan dah dua kali berubah sejak 2008. Wajah sebenar Utusan keluaran 2011 macam kat bawah ini, bukan kat atas tu. Hahahaha... KANTOI BEB!

Ni paras rupa Utusan keluaran Julai 2011!
Utusan edisi 18 Julai 2011
Lain kali sesekali bacalah Utusan. Jangan duk baca Haramkah atau MalaysiaKuno jeh! Kan dah kantoi...!!

Share this

2 Responses to "Kaki fitnah Rosmah, Utusan dah kantoi beb!"

  1. Fitnah nih...Ulamak PAS kena jawab ni jangan cakap hudud/qazaf je pom...pang...pom...pang.bontot penuh dengan tahi.

    ReplyDelete
  2. yg pncacai pr suka baca harakah,mk, mi dan suara keadilan yg suka tabur fitnah dan dah beberapa kali kantoi mnfitnah tmasuklah mnfitnah dato haron din yg baca utusan.

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.