27 July 2011

Lagi laporan bikin DAP naik angin!



Ini lagi laporan berita yang boleh bikin puak-puak cauvanis DAP naik angin. Masakan tidak! Tindakan MPK ini boleh bikin pusat-pusat hiburan yang hampir semua taukenya orang Cina boleh rugi besar oooo... Kalau tak ada pompuan-pompuan Melayu jadi GRO boleh tutup itu pub, kelab malam dan karaoke beb!

Huhu... Kejap lagi puak-puak mereka ini menyalak-nyalaklah marahkan MPK sebab buat ketetapan yang boleh merugikan bisnes kaum mereka beb! Yelah... kalau tak ada orang Melayu (or Indon yang Islam) misti pelanggan cabut lari beb. Mana nak cari GRO lagi. Nak tak nak kena import dari Tanah Besar sana tapi kos lagi tinggi beb!

Hah apa lagi puak-puak khawarij Pas. Ajaklah rakyat berdemo depan MPK tuntut batalkan larangan tu. Maklum sejak jadi parti berjuang kebajikan ni semua yang DAP melalak dia sokong punyalah. Sekarang ni Pas dah tak marah kalau disco berdentam-dentum sepanjang bulan Ramadan atau kalau nak bukak lebih banyak rumah urut dan pusat hiburan... Kebajikan beb kebajikan!

Nasihat aku pada GRO-GRO Melayu ni... bungkuslah kain baju dan pindahlah ke Kota Bharu sana. Kat sana tak ada peraturan-peraturan macam kat Kuantan tu. Atau pindah ke Alor Setar atau Shah Alam. Khabarnya kat sana pun kelab-kelab malam, pub dan rumah urut dah makin bersepah. Lagi pun Pas sekarang perlukan undi korang untuk mempertahankan negeri-negeri ini dan menawan Putrajaya pada PRU-13 nanti... !

Silalah... silalah...!!

Share this

0 Comment to "Lagi laporan bikin DAP naik angin!"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.