22 July 2011

Laporan yang buat Anwar makin sakit hati kepada Najib!

Global Peace Index (GPI) baru saja keluarkan laporan tentang tahap keamanan sesebuah negara di dunia dan jeng... jeng... jeng...! Malaysia menduduki rangking ke-19 paling selamat di dunia, no.1 paling selamat di kalangan negara Asia Tenggara termasuk mengatasi Singapura dan keempat di Asia Pasifik.

Tak caya? Meh tengok table ni...! Tengok kat mana kedudukan Malaysia dan bandingkan dengan Singapork yang selama ni dengan kiasunya mengaku negara mereka paling selamat!


Siapa nak baca laporan penuh GPI ni sila ke sini!

Wakakaka... aku yakin laporan oleh badan dunia itu akan menambah sakit hati Anwar terhadap Najib. Masakan tidak... Pelbagai usaha oleh Anwar untuk menghuru-harakan negara dan menjadikan Malaysia sebagai negara paling buruk dalam segala hal tetapi sebaliknya diiktiraf paling aman dan selamat pula oleh pertubuhan dunia!

GPI beri pengiktirafan kepada Najib
Aku percaya muka Anwar mesti masam mencuka bila baca laporan ini. Dan aku yakin Anwar kini sedang memerah otak untuk menjaja dirinya kepada rakyat dan pada masa yang sama akan menafikan segala pengiktirafan dunia kepada Malaysia di bawah pimpinan Najib. Silap-silap dia akan kata GPI tu dah dibeli Najib!

Atau Anwar akan tanya GPI ni siapa? GPI ni pertubuhan mana? Ini semua pertubuhan Yahudi. Dan Yahudi memang sokong Najib sebab dapat projek APCO.... Ala macam tak tahu style Anwar? Kalau dia yang buat jahat, dia akan tuduh orang lain buat sehingga tidak menampakkan bahawa dia yang buat. Tapi kalau orang lain buat baik, dia kata dia buat laaagiii baik!

Bila wartawan tanya pasal jam Omega, dia balik pulak marah wartawan..."Jam apa? Omega apa? U dari mana? Apa.. Omega apa?" Gitulah gaya Anwar. Dan begitu juga bila wartawan tanya "Datuk Seri yang menjulur kat dalam video itu kotel Datuk Seri ka?" Lantas dengan pantas dia akan tanya balik dengan wartawan... "Apa.. apa... Kotel apa? U dari mana? Oh Utusan... Ni tanya kotel ni apa ni? Kotel apa? SAYA MANA ADA KOTEL!!!..." Dush!!

Hahahaha....!!

Share this

1 Response to "Laporan yang buat Anwar makin sakit hati kepada Najib!"

  1. Sah, laporan GPI itu akan dianggap sebagai fitnah dan konspirasi oleh Anwar dan rakan-rakan.

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.