06 July 2011

Orang kaya mana kat Malaysia yang pakai kereta ni?

Kereta harga RM6.73 juta.... Gila!
Aku percaya ramai orang kaya-kaya kat Malaysia di luar sana yang meleleh air liur nak dapat kereta ni. Khabarnya kereta terbaru Bugatti Veyron ini berharga RM6.73 juta (AS$2.24 juta)  tak termasuk cukai kastam kalau dah bawak masuk Malaysia.

Erk... Anwar Ibrahim, Azmin Ali dan Mat Sabut pun kalau tengok kereta ni meleleh-leleh air liur. Maklum sapa pakai kereta ni, bukan takat China Doll semua doll-doll yang ada kat bumi Malaysia ini pun meraung-raung nak masuk sekali dalam kereta ni. Silap-silap ada artis yang sanggup mintak cerai dengan laki sebab nak memikat gerangan empunya kereta ni... Huhu

Dan aku percaya di kalangan Pemuda UMNO pun naik hantu cari projek sebab nak merasa memiliki Bugatti ni. Gila kau! Dapat projek buat jalan PIA/PIAS pun belum cukup nak beli kereta ni tau! Sekarang mana nak cekau projek yeop kalau Ketua Pemuda pun dah tak ada power!

Psssttt... Fasha Sandha pun menangis teresak-esak kalau dapat tahu Mat Sabu bawak kereta ni! Kih kih kih....

Share this

3 Responses to "Orang kaya mana kat Malaysia yang pakai kereta ni?"

  1. anwar dengan azmin kalau nak beli senang je..duit dorang berjuta juta..cuma mat sabu je lah yang geget jari hehehehe.

    ReplyDelete
  2. sultan johor dah pakai satu...ok la tu ader jugak org melayu yg pakai..

    ReplyDelete
  3. Mat Sabut dah pasang angan-angan nak jadi TPM kalau pembangkang perintah Putrajaya. Tak hairan kalau dia pun duk pasang angan-angan nak miliki kereta ni...! Huhu

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.