02 July 2011

Pas marah khutbah kecam Bersih? Wakakakakaa.... Maharaja Lawak siot!!

Kuda pun gelak gila babi....!!
MUAHAHAHAH... hahahaha... puak-puak Pas buat lawak taraf Maharaja Lawak bila duk hentam  UMNO apabila tok-tok imam seluruh negara membaca khutbah kecam Bersih pada solat Jumaat semalam. Ada pemimpin Pas marah-marah sebab kerajaan guna masjid untuk berpolitik!

(Teks khutbah Jumaat 1/7/2011 untuk Masjid-masjid di seluruh KL di sini!)

HAHAHAHAHA.... Oiiiikkk... Korang mabuk ke sampai buat kenyataan tahap cipan? Sebabnya, satu... bukankah puak-puak Pas yang sekian lama sejak sebelum merdeka lagi menggunakan masjid untuk menyebarkan fahaman sesat korang? Bukankah setiap minggu dan setiap malam puak-puak Pas berceramah di masjid-masjid dan tiap kali Jumaat korang juga guna khutbah untuk hentam kerajaan? Kenapa korang boleh tapi bila kerajaan minta para jemaah Jumaat jangan sertai perhimpunan haram, korang kata kerajaan guna masjid untuk berpolitik? Bukan selalu... cuma sekali ni je!

WAKAKAKA... Keduanya, aku nak tanya, apahal plak tok imam beri nasihat jangan sertai demo Bersih dan hentam Bersih kata itu perbuatan haram kerana memecah-belahkan umat Islam kau kata itu berpolitik? Bukankah korang sendiri yang menyatakan perhimpunan Bersih bukan perhimpunan politik melainkan perhimpunan rakyat? Apakah bermakna korang akui bahawa Bersih adalah bermotif politik semata-mata dan bukan sebab lain?

WOIH.. korang puak-puak Pas termasuk para blogger upahan Pas yang pandai cakap mengalahkan Ibnu Khaldum, apakah korang ni sedar diri tak yang korang tu macam ketam yang nak mengajak anaknya berjalan betul walhal korang sendiri berjalan senget? Wahahaha... Kesianlah siapa yang pilih korang jadi pemimpin mereka...

WAKAKAKA... Eloklah dengan Tok Guru selipar Jepun yang makin meracau, dengan ostat-ostat penjilat bontot Anwar yang berlendir sampailah profesor-profesor tak berapa nak masak. Mereka semua dua kali lima yeop! Bodoh tak bleh nak diajar, ceredik tak bleh nak mengajar...! Payah...!! Elok sangatlah korang ni.

Psst... Bila Aziz Bari nak jadi Naib Canselor ni? Profesor yang tak masak ni layak jadi cikgu tadika jeh! 

Share this

0 Comment to "Pas marah khutbah kecam Bersih? Wakakakakaa.... Maharaja Lawak siot!!"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.