05 July 2011

Saya telah diberi kuasa dan mandat oleh jin....!!!

Klik imej untuk saiz sebenar! Lawak siot...!!

Emel ini masuk mail-box aku 1 Julai lepas tapi baru pagi ini aku buka dan baca.... Kelakar gila...!!

Meh bandingkan penghantar emel ini dengan penganjur perhimpunan Bersih 2.0.... Ada persamaan tak? Hehe... kalau pengirim emel ini telah diberi kuasa dan mandat oleh JIN tetapi penganjur Bersih kata dia telah diberi kuasa dan mandat oleh rakyat (rakyat mana tak tahulah)... Eloklah! Sama tapi tak serupa...!

Aku percaya ramai orang kita terutama umat Melayu akan taksub dengan emel ini. Aku percaya ramai yang yakin dan percaya dengan kata-kata hikmat si pengirim ini. Dan aku percaya ramai yang sanggup berbaris panjang untuk mendapatkan khidmat si pengirim emel ini. Begitu percayanya mereka terhadap si pengirim ini, sama dengan percayanya mereka kepada penganjur Bersih 2.0...

Begitulah nasib umat Melayu... mudah ditipu!

Share this

0 Comment to "Saya telah diberi kuasa dan mandat oleh jin....!!!"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.