16 August 2011

Keh keh keh... Rupanya Baginda cuma mimpi basah...

Ummi bersumpah tak pernah berhubungan seks dengan Baginda
Baginda Minda yang sebelum ini mewar-warkan bahawa dia ada bersetubuh dengan Ummi Hafilda rupa-rupannya hanyalah bermimpi basah menyetubuhi gadis ini. Sebabnya hari ini Ummi Hafilda bersumpah laknat bahawa dia tidak pernah sama sekali melakukan perbuatan terkutuk itu dengan Baginda.

Ummi dalam pengakuannya di Mahkamah Kuala Lumpur, bersumpah...
“Wallahi, Wabillahi, Watallahi… Saya buat sumpah ini di bulan Ramadan yang suci bahawa saya tidak pernah mengadakan hubungan seks dengan Baginda Minda. Jika saya menipu, maka saya akan dilaknat.” 
Kawan aku ada bisik mungkin juga selama ini Baginda "gila bayang" kat Ummi sampaikan masa dia berhubungan seks dengan orang lain pun dia membayangkan Ummi Hafilda. Tak pun masa dia mel**cap. Sebab itu dia ingat dia pernah "main" dengan Ummi walhal tak ada pun...!

Opss!! Tak berani aku tuduh atau "cakap kotor" bulan-bulan puasa ni!

Tapi aku percaya puak-puak sebelah sana akan pusing 360 darjah kisah dalam kain Ummi ini dengan Baginda. Macam-macam spinning story bakal kita baca dan dengar lepas ni. Tak caya tunggulah! Tambahan pula mereka cuba alihkan perhatian rakyat dari isu gereja dan JAIS yang sekarang ini membakar bontot puak-puak Pas.

Hehe... Bila Saiful dakwa Anwar liwatnya mereka bermati-matian kata itu semua fitnah dan perlu kemuka 4 orang saksi. Malah Anwar berzina dengan pelacur Cina yang lengkap dengan rakaman video pun mereka tak mahu terima. Tapi bila Ummi Hafilda dituduh berzina dengan Baginda, mereka pakat tepuk tangan dan bersorak girang. Dah tak ada lagi dah tuntutan 4 orang saksi. Malah kalau ada rakaman video pun mereka dah tak akan kata "besi tak boleh jadi saksi".

Itulah puak-puak yang berserban sebesar tempayan tu....

Share this

0 Comment to "Keh keh keh... Rupanya Baginda cuma mimpi basah..."

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.