22 September 2011

Full moon beach party kat Pangkor? Wow...

TERKINI:
Kerajaan Perak nafi terlibat dalam penganjuran Miss Bikini... Baca kat sini yeop!

Apa hal ni yeop? Camna parti macam ni boleh pulak dibenarkan diadakan di negeri Perak ni? Aku percaya parti ini penuh dengan kegiatan tidak bermoral dan aku yakin ia juga disertai oleh orang Melayu dan beragama Islam. Yeop Pangkor bawah Perak yeop bukan bawah Thailand!

Harap Dt Zambry tengok-tengok sikit hal ini dan kalau boleh minta batalkan saja parti ini... Ini semua boleh menjahanamkan anak-anak bangsa...!!

Parti ni sama macam parti Pas jugak... boleh menjahanamkan negara....

Share this

2 Responses to "Full moon beach party kat Pangkor? Wow..."

  1. Anak-anak bangsa apa yang mampu bayar penginapan RM400 satu malam di Pangkor Island Beach Resort?

    ReplyDelete
  2. Idoknya yeop! Mana ada RM400.. Tengok pakej yg dioffer RM145 utk 2 hari 1 malam or RM270 untuk 3 hari 2 malam... Diorang dtg bukan sewa bilik sorang2 yeop... ramai yg kongsi jew! Especially student....

    Lagipun kalau RM400 pun ingat bangsa Melayu tak mampu ke? Ini bukan zaman Bukit Kepong yeop

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.