20 December 2011

Kalau Anwar boleh kenapa Mulan tak boleh?

Nah kau...!! Inilah penangan perangai bawaan mamat yang berangan-angan mat jenin nak jadi Perdana Menteri. Bayangkan ini dia belum jadi PM. Kalau dah jadi PM aku tataulah apa nak jadi dengan negara ni. Maklum Pas pun tak mau dah negara Islam, nak negara kebajikan.

Apa pun aku sokong Mulan ni... bukan sebab aku spesis mereka tapi sebab pendirian dia. Betul juga, kalau Anwar boleh malah dipuja dan diagungkan, kenapa dia tak boleh? Apa beza Anwar dengan Mulan?

Huhu... terbaik bro... eh nyah! Auw!

Share this

2 Responses to "Kalau Anwar boleh kenapa Mulan tak boleh?"

  1. mungkin patut delete cerita semua ni.betul or salah tu kan hanya Dia yang tahu.tak memihak pada siapa2.cuma kalau dia tak bersalah,tak ke cerita2 ni boleh bawa pada fitnah?just my opinion.sebagai seagama dan sahabat.:)

    ReplyDelete
  2. Asal cerita buruk pasal Anwar je mesti kata fitnah dan keluarlah hukum-hakam dan balasan kepada penabur fitnah walaupun jelas dengan bukti...

    Tapi bila cerita buruk pasal Najib, Rosmah, Muhyiddin semua kata ia benar walaupun tak ada sebarang bukti..

    Adoi... dunia akhir zaman!

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.