19 January 2012

Anwar ada isteri kedua di Indonesia? Biar bonar?

Gambar Hiasan
Betul ke ni? betul ke ni? Aku dapat info yang Anwar Ibrahim mempunyai isteri kedua di Indonesia. Info dari seorang yang rapat dengan Ketua Pembangkang itu kata, Anwar sudah bernikah dengan seorang wanita Indonesia di negara itu.

Betul ke ni? betul ke ni? Aku sendiri tak berani nak mengiyakannya. Tapi kalau "orang itu" yang maklumkan perkara ini, betullah agaknya!

Mungkin ya juga sebab sejak akhir-akhir ini Indonesia sudah menjadi "rumah kedua" bagi Anwar. Asyik-asyik pergi seberang... asyik-asyik pergi seberang. Lepas tu bila kat sana, dah jumpa pemimpin-pemimpin parti sana, tak ada topik lain yang jadi perbualan selain isu dalam kain perempuan.

Lalu bila "orang itu" maklumkan yang Anwar dah kahwin lagi, keluarlah soalan bodoh aku.... "Mampu lagi ke Anwar kahwin lagi?"

Dan orang itu hanya tersenyum....
 

Share this

3 Responses to "Anwar ada isteri kedua di Indonesia? Biar bonar?"

  1. apa ada hal dia banyak duit berjuta2 malah berpuloh2 juta.kalau ditukar wang Rupiah trillions..dan senjata dia aka konek bengkok..boleh main depan dan boleh main belakang..boleh main perempuan boleh main jantan..lelaki modern abad ini yang tak lapok...apa ada hal???

    ReplyDelete
  2. isteri dia tu lelaki ke pompuan ?? .. ialah selera lain macam si anugerah tuhan nie ...

    pakai spender tepi pantai,
    depan belakang dia bantai.

    ReplyDelete
  3. Kawin ngan pompuan la bro.. ngan laki tak yah kawin, hentam saja. Siapa pun tak kisah... Tok Guru pun tak marah! Haha...

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.