20 January 2012

Tu dia.. Anwar kata berselingkuh tak pa...

Orang kata jangan banyak cakap. Kalau banyak cakap nanti tersalah cakap maka kita juga yang akan dapat malu. Itulah yang berlaku pada CIFU Anwar. Dah banyak cakap akhirnya terkantoi...

Hari tu bila diinterview dengan BBC dia mati-mati kata dia tak cakap nak sokong LGBT tapi malam tadi masa berceramah dia cakap nak pinda undang-undang berkaitan liwat...

Bukan aku kata tapi Malaysia Kini yang lapor... Baca kat sini cepat (sebelum diedit/dibuang)

Baca perenggan pertama laporan ini:

Seksyen 377 (B) dan 377(C) bukankah undang-undang berkaitan liwat?

Yang best part bila Anwar dengan terang-terang mengaku kalau "berselingkuh" (berzina) itu tidak apa kalau dibuat di dalam bilik, tanpa orang lain. Tapi kalau depan orang ramai itu baru tak boleh.

Jadi para tok wali, ulama dan ostat-ostat Pas... tolong bagi tau betul ke apa yang Anwar cakap ni? Kalau apa yang Anwar cakap tu betol, tolong bagi nas dia. Dalam al-Quran surah mana, ayat berapa atau kalau Hadis tolong bagi hadis sahih ke tak sahih.

Maklum undang-undang Malaysia ni undang-undang kafir, toghut....

Atau nak salahkan wartawan yang FITNAH! Opss.. Ini laporan MalaysiaKini bukan Utusan yeop!

Share this

2 Responses to "Tu dia.. Anwar kata berselingkuh tak pa..."

  1. Yalah.Apa pulak nak jaga tepi kain orang?Suka hati la homo cun ni nak meliwat suka sama suka dengan sayangku pun.

    ReplyDelete
  2. Hari ini kaum Muslimin berada dalam situasi di mana aturan-aturan kafir sedang diterapkan. Maka realitas tanah-tanah Muslim saat ini adalah sebagaimana Rasulullah Saw. di Makkah sebelum Negara Islam didirikan di Madinah. Oleh karena itu, dalam rangka bekerja untuk pendirian Negara Islam, kelompok ini perlu mengikuti contoh yang terbangun di dalam Sirah. Dalam memeriksa periode Mekkah, hingga pendirian Negara Islam di Madinah, kita melihat bahwa RasulAllah Saw. melalui beberapa tahap spesifik dan jelas dan mengerjakan beberapa aksi spesifik dalam tahap-tahap itu

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.