07 February 2012

Dua nama besar dalam UMNO jadi tumpuan DAP.... Siapa?

Melayu Roket! Siapa lagi selepas ini...
Adakah bekas menteri itu dan pemimpin itu?
Ariff Sabri dah berjaya ditarik. Aspan pun dah join. Khabarnya DAP turut menyenaraikan beberapa nama lagi terutama dari UMNO untuk bersama-sama mereka. Aku dapat tahu dua nama besar kini menjadi tumpuan DAP. Siapa dia aku tak berani nak cakap. Kalau aku cakap memang meletup habis...!

Tapi kalau DAP berjaya menarik dua nama ini menyertainya, jelaslah orang Melayu termasuk pemimpin-pemimpin UMNO terdahulu dan sekarang semakin bodoh dan tolol kerana menyokong perjuangan parti rasis macam DAP. Tolol dan tongong sebab siapa pun boleh lihat betapa Cinanya DAP dan betapa antinya kepada Islam di kalangan mereka.

Apakah orang-orang Melayu yang bakal diletakkan sebagai calon DAP pada PRU-13 yang jika menang akan ditabal sebagai MB atau menteri akan bahagia melihat agama Islam, bangsa Melayu dan raja-raja Melayu ditanam hidup-hidup dalam kubur besar yang bakal dibina oleh DAP hasil tangan bangsa Melayu sendiri? Aku percaya mereka tergamak kerana mata dan hati mereka hanya melihat "pangkat" dan "harta" sahaja.

Dan dua nama yang dimaklumkan kepada aku - menjadi tumpuan DAP atas agenda untuk menduduki Putrajaya amat memeranjatkan aku sebab dua nama ini bukan calang-calang orangnya. Tapi kedua-duanya ada sejarah tersendiri dalam UMNO sebelum ini.

Masya-Allah....!!

Share this

0 Comment to "Dua nama besar dalam UMNO jadi tumpuan DAP.... Siapa?"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.