23 February 2012

Dunia makin gila... Peraga topi atau peraga body? (Updated!)

KEMAS KINI:
- Ada tambahan gambar di bawah. Terima kasih sahabat!

POS ASAL:
Dunia sekarang dah makin menggila. Lihatlah aksi bekas Ratu Cantik Wales, Sophia Cahill yang sedang sarat mengandung BUAT GILA dengan memperagakan fesyen topi dalam keadaan berbogel di sebuah pertunjukan fesyen di London kelmarin.

Sophia Cahill dengan salah satu topi yang diperagakan.
Selain peraga topi, Cahill juga duk peraga perut dan body....

Peragalah apa saja pun!
 Selain Cahill, semua model baik lelaki dan wanita yang memperagakan topi koleksi Robyn Coles itu juga tampil di pentas dalam keadaan berbogel. Adoii.. Kalau macam ni bukan lagi peragaan topi tapi peragaan body.

Hemm... Nasib baik tidak disyaratkan sesiapa yang nak hadir menyaksikan fesyen show ni kena juga berbogel. Kalau tidak sudah tentu jadi gila babi punya!

(Beritanya boleh dibaca dalam Kosmo! hari ini...)

Kalau Sophia Cahill duk berbogel di khalayak ramai aku tak hairan sangat sebab selain dia memang kafir, dia juga memang selalu tampil bogel termasuk dalam majalah Playboy. Kalau search gambarnya kat Google memang berlambak yang sebahagian besarnya tampil dengan berbogel atau separuh bogel.

Tapi yang aku hairan mamat seorang ini (lihat gambar di bawah). Kat luar bukan main lebat bercakap pasal agama, pengasas ABIM, berkawan dengan ulama tersohor tapi kat bilik hotel duk peraga diri kat amoi-amoi Cina dan Siam. Agak-agak apa nama peragaan yang ditampilkan ini? Sampai sekarang mamat ni masih duk cari-cari jam Omega yang khabarnya hilang ketika membuat peragaan ini. Hemm... dah masuk setahun sejak video ini dirakamkan. Gila...

Tapi yang ni duk peraga apa pulak?

Psstt... Anwar suka dunia yang gila-gila macam ni. Lagi gila lagi dia suka sebab dia sendiri makin gila nak jadi PM!

Share this

2 Responses to "Dunia makin gila... Peraga topi atau peraga body? (Updated!)"

  1. Teruja bangat homo cun melihat sayangku berbogel.Bontotnya memanglah mengasyikkan.

    ReplyDelete
  2. Haha... Ramai lagi yang suka ngan bontotnya. Sebab tu ramai yang duk membontotnya skang supaya dia jadi PM, termasuk ostat-ostat Pas. Kalau dia jadi PM senanglah korang nak membontot!

    ReplyDelete

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.