29 February 2012

Ostat Badrul Amin diminta letak jawatan, tutup mulut... Kenapa tu?

Ostat Badrul Amin... Kasihanilah isteri (tua) dan anak-anak yang ramai dan masih kecil ini...
Ostat Badrul Amin telah diminta meletakkan semua jawatan baik dalam kerajaan Selangor mahupun dalam PKR dan pada masa yang sama berhenti mengadakan roadshow untuk menunjukkan dia tidak berkhalwat ketika diserbu oleh pegawai JAIP di Kuantan tempoh hari.

Rakan-rakan blog hari ini dengan lantang mendesak ostat PKR itu letak jawatan dan duduk diam-diam di rumah sambil menjaga anak dan dua isterinya (tidak termasuk bekas isteri) sebabnya jika beliau masih tetap nak mempertahankan dirinya dengan menyerang serta menyalahkan UMNO, kerajaan atau sesiapa sahaja yang dia suka, maka aib yang lebih besar akan dihadapi oleh ostat Badrul.

Wow.......!! Gerun aku baca amaran dik para rakan blogger ni. Ada apa ni... ada rahsia apa yang bakal terbongkar??

Hehe... Aku pun setuju dengan gesaan rakan-rakan sebab apa... sebab:

1) Ostat Badrul tak pandai berbohong. Tak seperti Imam Mahdi kaulah Badrul. Makin banyak kau bercakap dan kelentong sana sini makin ketara pembohongan kau. Hehe..

2) Ostat Badrul banyak rahsia tentang perempuan termasuk perkahwinannya dengan beberapa wanita lain. Semua maklumat ini mudah diperoleh dan zaman sekarang bukan macam dulu. Sekarang ini klik satu butang semua rahsia terpampang di dalam internet.

3) Ostat Badrul selalu fitnah orang, burukkan orang, hentam orang, caci maki orang dan mengaibkan orang lain, dan sekarang Allah nak tunjukkan bahawa sekali kita aibkan orang berkali-kali Allah akan aibkan diri kita. Allah boleh hantar balasan di dunia lagi, serta-merta. Tak perlu akhirat.
Isteri muda... Inafiona pun turut terpalit dengan kelakuan ostat!
Jadi kalau agak-agak ilmu kelentong belum tinggi mana, kalau dah rasa dirinya berbelit dengan skandal sana-sini dan kalau dah rasa sedar tentang balasan Allah, elok sangatlah Badrul Amin ikut nasihat para bloggers tu.

Sekarang ini surat aku janji dengan Aishah Abu Bakar dah terbongkar, gambar perkahwinan kedua (atau ketiga?) dengan Inafiona dah lama terdedah dan jangan sampai segala gambar dan video ketika serbuan di Swiss Garden pula terpampang.

Bukan apa... kesihanilah anak-anak kau yang masih kecil dan isteri-isteri kau. Bagaimana mereka nak menghadapi masyarakat. Kau boleh berlindung dan bersembuyi di balik serban dan jubah tapi anak-anak dan isteri-isteri kau macam mana?

Insaflah... bertaubatlah... sedarlah! Dah banyak kemungkaran dilakukan di muka bumi. Mana tau esok lusa kita mati...

Wanauzubillahiminzalikh!!

Ostat Badrul Amin kena jelaskan siapa AISAH ABU BAKAR ini. Apakah benar ia bekas isteri ostat?


Share this

0 Comment to "Ostat Badrul Amin diminta letak jawatan, tutup mulut... Kenapa tu?"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.