27 March 2012

Ayoyo! Nalla sudah kena ugut... Utusan sudah bengkrap!

Ayoyo... Macha! Apa sudah jadi? Itu Nallakaruppan cakap dia sudah kena ugut supaya tidak cakap pasal itu Anwar sama press. Itu mesej cakap kalau Nalla tarak dengar cakap, kasi tahu sama press juga, nanti dia kena pukul... Ayoyo banyak ganas macam cerita Tamil-lah!

Aku tarak tahulah siapa punya angkara tapi kalau betul itu Nalla sudah kena warning pasal cakap-cakap pasal Anwar juga, aku ingat ini sudah kerja politik samseng. Mana ada politikus samseng kat Malaysia sini kalau bukan kumpulan itu punya worang. Itu kemarin dalam mesyuarat kasi gaduh-gaduh baling kerusi, pukul sama menteri, itu ugut sana sini siapa punya cerita?

Ayoyo... Itu Nalla sudah tarak hairan punya worang. Kasi hantam ka, kasi sontot ka aku ingat Nalla tarak hal punya. Sebab itu semua rahsia Anwar dia ada simpan. Siapa kasi ambik Shamsidar kat Bangsar Shopping Complex kasi hantar ke Tivolli Villa kalau bukan ini macha? Hehe... Sekarang jam Anwar ada banyak takut. Shamsidar juga ada takut, itu Azmin pun ada takut.

Lagi satu, itu saman RM100 juta Anwar punya pasal, aku dengar Utusan sudah jadi bengkrap. Esok pagi surat khabar tarak boleh keluar sebab Utusan sudah tarak wang. Apa mau bikin lagi? Hehe... Tapi aku cakap orang Utusan jangan takut, itu saman kasi hari ini aku ingat lepas PRU-14 pun tarak settle punya.

Lagilah itu Anwar sudah pasti kasi tangguh-tangguh ini kes. Kalau kasi cepat-cepat nanti semua rahsia kasi keluar sama Nalla, boleh kalah itu Anwar, itu pakatan haram!

Hehe....

Share this

0 Comment to "Ayoyo! Nalla sudah kena ugut... Utusan sudah bengkrap!"

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.