16 March 2012

Bila simbol seks jadi duta sepak takraw....

Camna kalau Julai Perez main takraw...
Wow...!! Persatuan sepak takraw Indonesia lantik penyanyi dangdut dan simbol seks negara itu, Julia Perez sebagai dutanya bagi menarik lebih ramai masyarakat meminati sukan sepak takraw. Apa hubungan Julia Perez atau dikenali dengan panggilan "Jupe" ni dengan sepak takraw pun aku tak tahu.... Kau orang tahu?

Pun begitu aku respek kat pengurusan persatuan sepak takraw Indon yang kreatif. Sekurang-kurang kalau ada games takraw nanti penuhlah stadium. Bukan nak tengok orang main takraw tapi sebab nak tengok Jupe! Tak apalah... janji ada usaha!

Taklah macam  Persatuan Sepaktakraw Malaysia (PSM) ni macam dah buntu nak cari pemain takraw yang terbaik untuk wakil negara. Yang ada sekarang dengan Vietnam pun tak lepas apa lagi dengan Thailand. Prestasi takraw kebangsaan makin suram. Kat mana silap aku pun tak tahu. Takkan sebab banyak sangat berpolitik dalam PSM kut?

Hemm... Mungkin PSM boleh duk fikir-fikir tiru cara Indon yang guna artis popular untuk menggalakkan masyarakat bersepak takraw.. Yelah selain tarik penonton ke stadium sekurang-kurang tarik juga anak-anak muda nak main takraw.

Tapi kalau PSM nak cari artis sebagai duta takraw, aku cadang nama Zarina Ann Joulie. Yalah... Nak jadi duta takraw sekurang-kurangnya aset yang dimiliki setanding bolanya. Haha... Lepas ni bolehlah tengok aksi Zarina lawan takraw dengan Julia Perez... Boleh pecah stadium beb!

Heee....

Share this

0 Comment to "Bila simbol seks jadi duta sepak takraw...."

Post a Comment

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.