22 April 2012

Adoi... Pak menteri mana plak himpit Neelofa ni oi??

Selepas Bung Mokhtar sambar Zizie Ezzate kemudian heboh Shafie Apdal yang khabarnya dah kahwin dengan Zahida Rafik untuk jadi isteri entah ke berapa, lepas ni pasti adalah puak-puak sebelah sana duk pukul canang konon-konon ada pak menteri yang duk himpit Neelofa pulak. Maklum mek Kelate ni sekarang sedang meletop-letop bak bertih jagung dikukus.

Heee... Siapa tak geram tengok Neelofa yang makin hari makin seksi, makin bergetah. Bukan takat pak-pak menteri, silap-silap ostat-ostat Pas pun meleleh-leleh air liur kalau tengok Neelofa. Cuma tak ada peluang nak memiliki jeh. Ops..Maaf... ostat Badrul Amin dan ostat Mat Sabun tak minat Neelofa... Dia minat bini orang jeh heee...

Jangan terkejut kalau lepas ni ada pak menteri kensel program setiap Ahad sebelah tengah hari. Maklum depa nak tengok sangat kecomelan Neelofa mengacara Nona kat TV3. Para isteri pak-pak ostat pun jeling-jelinglah kat cik abang tu, mana tahu duk memerap depan TV. Bukan sebab layan Hindustan tapi layan Nona!

Wakakaka... Ops! Jangan marah...

Meh kita tengok seseksi mana Neelofa ni. Bleh lawan Jue Aziz tak?




* Nota: Takat ni belum ada gosip Neelofa dengan mana-mana pak menteri... Janganlah risau ya!

Share this

2 Responses to "Adoi... Pak menteri mana plak himpit Neelofa ni oi??"

Sila berhati-hati ketika memberikan komen. Pihak admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang disiarkan. Admin juga berhak memadam komen-komen yang dianggap keterlaluan.