25 April 2012

Mustafa Ali pun layan China Doll? Hehe...

China Doll yang boleh buat Mustafa Ali tercabut serban!
Aku senyum jeh baca blog propembangkang yang satu itu. Sebabnya blog berkenaan duk serang Mustafa Ali dengan ugutan nak dedahkan fiil nafsu serakah pemimpin Pas itu yang suka sangat langgan China Doll ~ fiil yang sama dengan lelaki si perut buncit berbatang bengkok dalam video tu. Heee...

Senyum aku bukan sebab puak-puak depa duk ugut Mustafa hanya kerana beliau liat sangat nak beri sokongan kepada Anwar Ibrahim (walaupun punya hobi yang sama), tetapi kerana apa yang didakwa itu  ada persamaan pula dengan sinis aku terhadap Setiausaha Agung Pas itu, dua tahun lepas.

Kalau siapa yang perasan, aku pernah "smash" Mustafa Ali bila dia duk sedap fitnah bekas-bekas PM yang konon semuanya kaki botol kecuali Pak Lah Badawi, ketika dia cuba pertahan pencalonan Zaid Ibrahim masa PRK Hulu Selangor dulu.

Siapa yang tak baca entri aku tu, aku up balik apa yang aku tulis sebelum ini...
"Bayangkan kalau ada orang kata Mustafa Ali pernah langgan pelacur dan orang yang kata itu mengaku pernah lihat dengan mata kepalanya sendiri, apa agaknya respon beliau terhadap yang menuduh itu? Aku percaya Mustafa melenting marah sampai ke pucuk kelapa. Sebabnya orang menuduh dia main dengan pelacur. Tapi dia tak rasa apa2 bila tuduh semua mantan PM minum arak." - Selanjutnya baca di sini!
Kebetulan ke? Heee...

So.. Pesan aku kepada Mustafa dan puak-puak Pas, satu jari kita menuding ke arah orang lain empat jari lagi akan menuding ke arah kita balik. Kalau sebelum ini Mustafa dengan sedap mulut dan rasanya duk fitnah dan tuduh orang merata-rata, sekarang giliran dia pula kena tuduh!

Ini semua hasil solat hajat puak-puak Pas sendiri yang tak henti-henti minta petunjuk kebenaran. Allah sudah tunaikan tetapi kerana petunjuk itu mengarah kepada mereka sendiri, maka segalanya diabaikan sebaliknya berusaha untuk menutupinya.

1 comment:

mat_daud said...

kalau betul allah dah tunjuk kebenaran alhamdulilah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...